Harian Metro

Filem hebat eropah

-

filem akan ditayangka­n secara percuma iaitu Happy 140 (Sepanyol),

Fire at Sea (Itali), Car Park (Hungary), Attenborou­gh and the Giant Dinosaur (United Kingdom) dan In Line for Anne Frank (Belanda).

Bagi edisi ke-18 ini, GSC Mid Valley dan Pavilion akan menjadi lokasi pertama tayangan EUFF iaitu bermula 19 hingga 29 Oktober ini diikuti

GSC Gurney Plaza, Pulau Pinang pada 2 hingga 8 November.

Seterusnya, filem

EUFF akan ditayangka­n di GSC CityONE Megamall, Kuching (16 hingga 22 November) diikuti GSC Suria Sabah, Kota Kinabalu (30 November hingga 6 Disember).

Harga tiket ditawarkan kepada penonton sempena tayangan EUFF ini hanya RM8 saja dan mula dijual Khamis ini kecuali filem The Happiest Day in the

Life of Olli Maki.

Tiket percuma filem EUFF 2017

Sementara itu, Harian Metro turut berkongsi kehangatan festival ini bersama pembaca bertuah yang berpeluang menyaksika­n filem EUFF secara percuma.

Satu keratan artikel ini melayakkan pembaca mendapat empat keping tiket dan penebusan boleh dilakukan di GSC Mid Valley, Kuala Lumpur mulai jam 11 pagi ini.

Setiap pembaca hanya boleh membuat penukaran satu artikel ini saja dan berdasarka­n siapa cepat dia dapat.

Bagaimanap­un tiket percuma itu tidak boleh digunakan untuk menonton lima filem iaitu Tokyo Fiance (Belgium), Cafe Derby (Belgium), Cosy Dens (Czech Republic), Planet Single (Poland) dan Two Lottery Tickets (Romania).

Maklumat lanjut mengenai EUFF 2017 boleh layari www.euff.com.my atau www.gsc.com.my.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia