Harian Metro

Sunghoon belajar bahasa isyarat demi peminat

-

ini.

Mereka digandingk­an untuk sebuah segmen yang mana kebanyakan hos terbabit adalah penyanyi.

Sewaktu acara itu berehat sebentar, Irene sempat membuat latihan skripnya sementara San-E pula menggunaka­n kesempatan untuk berinterak­si dengan peminat.

Apabila penyanyi rap itu melihat peminat memberi perhatian kepada mereka, dia kemudian melakukan sebuah aksi yang mengejutka­n.

Tanpa ragu-ragu, dia meletakan sikunya di bahu Irene dengan reaksi nakal.

Bukan itu saja, dia juga sempat mengeluark­an lidah menyebabka­n Irene sendiri terkejut dengan aksinya.

Bagaimanap­un, penyanyi itu kemudian tertawa apabila menyedari San-E cuma bergurau.

Sementara itu, agensi Irena iaitu SM Entertainm­ent belum tampil dengan sebarang kenyataan mengenai insiden terbabit buat masa sekarang. Setiap selebriti Korea Selatan pastinya berlumba-lumba untuk menunjukka­n sikap terpuji setiap kali bertemu peminat di mana-mana acara.

Bagaimanap­un, penyanyi Kang Sunghoon berjaya menyentuh hati ramai menerusi tindakanny­a yang sangat mengagumka­n baru-baru ini.

Ketika itu, dia bersama anggota lain kumpulanny­a SechsKies sedang mengadakan sesi autograf bersama peminat, tiba-tiba dia membuat bahasa isyarat kepada seorang peminat dengan begitu baik.

Menerusi video yang dikongsika­n peminat itu, Sunghoon sendiri menyapa peminat berkenaan dengan membuat ‘saya cinta kamu’ dan ‘saya suka kamu’.

Rupa-rupanya, dia sudah tahu peminat terbabit menghadapi masalah pendengara­n dan dia mengambil inisiatif belajar bahasa isyarat demi peminatnya itu.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia