Harian Metro

‘Banyak perkara ingin dimohon’

-

Nana gembira hasrat tunai umrah bakal terlaksana

awal bulan depan

“Tanah Suci adalah tempat paling mustajab untuk memohon doa. Banyak perkara yang ingin saya doakan selain diberi kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki,” katanya.

Kata Nana, perasaanny­a ketika ini bercampur-baur namun dia tidak sabar untuk mengerjaka­n ibadah itu.

“Saya ada membeli beberapa buku panduan mengerjaka­n umrah. Saya juga akan menghadiri kursus untuk mendapat gambaran dan sedikit ilmu sebelum menjejakka­n kaki ke sana.

“Sejujurnya, terselit perasaan takut memandangk­an ini pengalaman pertama tetapi pada masa sama saya gembira. Saya teringin melihat suasana di sana,”katanya.

Beralih mengenai gandingan semula bersama Alif Satar dalam Pengantin Musim Salju selepas setahun mereka mencuri perhatian menerusi Dia Semanis Honey, dia sendiri tidak sabar untuk menjayakan drama bersiri baharu itu.

Kata Nana, Michael Ang selaku pengarah memang berhajat mempercepa­tkan penggambar­an tetapi ketika itu musim salji sudah berlalu, selain memberikan perhatian kepada pementasan Dia Semanis Honey the Musical.

“Jika tiada aral, sebaik pulang dari umrah pada pertengaha­n Disember, saya akan terbang ke Seoul pula. Harap-harap semua urusan dipermudah­kan dan berjalan lancar,” katanya.

 ??  ?? Sejujurnya, terselit
perasaan takut memandangk­an ini pengalaman pertama tetapi pada masa sama saya gembira. Saya
teringin melihat suasana di sana
Sejujurnya, terselit perasaan takut memandangk­an ini pengalaman pertama tetapi pada masa sama saya gembira. Saya teringin melihat suasana di sana

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia