Harian Metro

Aguero optimis kembali cergas

-

London: Penyerang Manchester City, Sergio Aguero mengisytih­arkan dirinya cergas bagi kunjungan ke Leicester City malam ini selepas mengalami ‘tempoh pening’ ketika tugasan antarabang­sa perlawanan sebanyak mungkin. Kami bersatu hati 100 peratus. Kami bagaikan bersaudara di sini.”

Pemain kebangsaan Nigeria berusia 26 tahun itu berkata, di sebalik jurang antara mereka dengan City, mereka percaya lawan masih boleh dikejar.

“Kami sembilan mata di belakang Man City tapi kami percaya terhadap diri sendiri dan percaya sesuatu akan berlaku sepanjang kempen dan kami boleh kembali ke puncak,” ujar Moses.

“Kami masih percaya dengan diri sendiri dan pengurus jadi kami akan terus bekerja keras dan lihat apa yang akan berlaku selepas itu.” AFP

bersama Argentina.

Aguero digantikan pada waktu rehat ketika Argentina kalah 2-4 aksi persahabat­an di tangan Nigeria di bandar raya Russia, Krasnodar awal pagi kelmarin.

City menafikan laporan awal menyatakan dia pengsan, sebaliknya menegaskan dia berasa pening dan selepas menjalani pemeriksaa­n di Manchester, pemain berusia 29 tahun itu mendedahka­n dia bersedia untuk beraksi.

"Semua ujian yang mereka jalankan terhadap saya - hanya sebagai langkah berjaga-jaga - berjalan lancar, jadi saya boleh turun bagi perlawanan Sabtu ini. Ayuh, City!!" tulis Aguero dalam akaun Twitter miliknya.

Aguero menyumbat 10 gol dalam 12 penampilan buat pendahulu Liga Perdana Inggeris, City musim ini dan baru-baru ini muncul penjaring terbanyak sepanjang zaman kelab itu selepas mengatasi rekod Eric Brook dengan 177 gol. - AFP

 ??  ?? MESUT Ozil perkuat jentera tengah Gunners.
AGUERO
MESUT Ozil perkuat jentera tengah Gunners. AGUERO
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia