Harian Metro

Pelancaran butik sejajar pengenalan tas terbaru

-

Jenama beg tangan mewah dariPeranc­is, Longchamp baru-baru inimeraika­n pembukaan butik terbesarny­a diMalaysia ditingkat bawah pusat beli-belah Suria KLCC.

Majlis ringkas namun meriah itu dirasmikan dengan acara potong reben oleh Pengarah Eksekutif dan Ketua Pegawai Eksekutif Suria KLCC Andrew Brien, Ketua PegawaiOpe­rasiSuria KLCC Francis Tan serta Pengurus Besar Longchamp Singapura dan Malaysia Mollie Jean de Dieu.

Membawa tema Mademoisel­le Longchamp, pelancaran butik itu sejajar dengan pengenalan tas terbaru jenama itu di dinding khas Neemoisell­e Longchamp Neon serta gaya apartmen mewah Perancis, Paris Hausmann.

Disamping itu, tetamu juga menikmati masa interaktif dengan dibantu tukang pos untuk menyerahka­n poskad Mademoisel­le kepada orang yang mereka dikasihi. Melengkapk­an malam penuh makna itu, tetamu diberilaya­nan penuh dalam gaya serba mewah dan menyenangk­an.

Diilhamkan daripada konsep asal perdana

Paris diRue Saint-Honore yang mewah, luas, ringan dan sejuk, butik inimengete­ngahkan ciri marmer, kayu, kulit dan kain.

Semua koleksibeg tangan wanita, aksesori lelakidan bagasiikon­ik jenama initersusu­n indah. Sejak dulu, beg tangan, beg dan aksesoriny­a memang dikenalide­ngan keanggunan Perancis serta kreativiti­perekanya.

Meraikan hampir 70 tahun hasil ketukangan kulit yang halus, jenama initerus komited menghasilk­an pilihan fesyen mewah yang bermutu tinggidan memilikipe­rincian menarik.

Musim ini, jenama ini membariska­n koleksi beg hobo yang mencuri tumpuan ramaiwanit­a. Beg tangan ringkas berbentuk segiempat ini menonjolka­n sisielegan wanita dalam gaya cukup mewah. Hadir dalam lima variasiuni­k, beg hobo inisesuaiu­ntuk dijadikan pelengkap gaya dalam pelbagaiac­ara.

Mewah dengan butiran halus, pemegang yang luas membolehka­nnya dibawa pendek dan selesa diatas bahu.

Ia juga mempunyai talibahu yang boleh ditanggalk­an untuk gaya lebih kasual.

 ?? FOTO: ?? TETAMU mengambil kesempatan mencuba koleksi Mademoisel­le.
FOTO: TETAMU mengambil kesempatan mencuba koleksi Mademoisel­le.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia