Harian Metro

NAK JADI USAHAWAN MUDA

- Norhayati Nordin yati@hmetro.com.my

Aiman Tino teruja lancar produk pakaian seragam

sekolah dengan jenama Sweet Aiman Junior

Kuala Lumpur

Pelakon dan penyanyi, Keena Mentor, 30, menafikan dia membuat pembedahan muka dan badan untuk cantik. Keena atau Suriana Abdul Wahab ketika ditemui berkata dia tidak membuat pembedahan itu tetapi hanya menjalani rawatan laser muka di sebuah klinik kulit di ibu kota.

“Mana ada muka saya cantik pun? Namun, saya mengaku memang ada buat rawatan muka tetapi menggunaka­n laser dan bukan pembedahan.

“Malah, rawatan muka yang saya buat itu pun sekadar untuk membuang parut, bintik hitam dan jeragat. Itu saja,” katanya.

Keena yang sering disogok melakonkan pelakon yang menjadikan penggambar­an filem itu satu pengembara­an menyeronok­kan.

“Terima kasih kepada pengarah, Joko Anwar yang cukup berani membuat panggilan jam 8 pagi awal tahun lalu untuk mengajak saya menyertai filem itu,” katanya watak antagonis dalam drama dibintangi berkata dia juga tidak kesah dengan apa yang orang nak kata mengenai dirinya.

“Sebenarnya, saya sudah lali dengan pelbagai tuduhan. Sekarang, dikatakan pula saya membuat pembedahan di muka dan badan.

“Apapun, biarlah orang nak kata apa kerana demi Allah saya tidak buat pembedahan itu dan hanya jalani rawatan laser mengikut ketika dihubungi.

Mac lalu, Chew Kin Wah menang Pemeran Pendukung Pria Terbaik di Anugerah Filem Box Office Indonesia (IBOMA 2017) melalui filem Che Toko Sebelah.

Bront dan Kin Wah sama-sama melebarkan sayap ke Indonesia tahun lalu melalui filem komedi, My Stupid Boss dan kali ini berentap di FFT.

Kin Wah dicalonkan melalui Che Toko Sebelah manakala pelakon lain, Yayu Unru (Posesif), Fuad Idris (Bid’ah Cinta) dan Yono Daryono (Turah).

Pengabdi Setan yang ditayangka­n di Indonesia pada September lalu, mendapat sambutan hebat dan bakal ditayangka­n di sini Khamis ini. temu janji dengan pihak klinik,” katanya.

Menurut pelakon drama Aku Bukan Isteri Sempurna itu, dia juga tidak berkecil hati dengan segala dakwaan negatif yang dilemparka­n pada dirinya.

“Saya tahu persaingan dalam industri hiburan tanah air kini sengit. Tetapi, saya masih waras untuk bersaing secara positif dan tak perlulah buat pembedahan semata-mata untuk cantik.

“Walau pun, saya juga sedar nama saya tidaklah berada pada tahap popular tetapi syukur hingga kini rezeki tak putus diterima,” katanya.

Keena menyertai program Mentor musim ketiga di TV3 pada 2009 dengan bimbingan penyanyi rock terkenal, Datuk Awie, bagaimanap­un rezeki tidak berpihak pada Keena dalam program itu kerana juara ialah penyanyi Black Hanifah.

Bront Palarae dicalonkan Aktor Pendukung Terbaik melalui

filem Pengabdi Setan di Anugerah Filem Tempo

 ?? Keena ?? Biarlah orang nak kata apa kerana demi Allah saya tidak buat pembedahan itu dan hanya jalani rawatan laser mengikut temu janji dengan pihak klinik”
KEENA
Keena Biarlah orang nak kata apa kerana demi Allah saya tidak buat pembedahan itu dan hanya jalani rawatan laser mengikut temu janji dengan pihak klinik” KEENA
 ?? Bront Palarae ?? Terima kasih kepada pengarah, Joko Anwar yang cukup berani membuat panggilan pada jam 8 pagi awal tahun lalu untuk mengajak saya menyertai filem itu”
Bront Palarae Terima kasih kepada pengarah, Joko Anwar yang cukup berani membuat panggilan pada jam 8 pagi awal tahun lalu untuk mengajak saya menyertai filem itu”

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia