Harian Metro

SINOPSIS TV

- TV9, 9.30 malam KEKASIH AWAL DAN AKHIR TV3, 6.30 petang SEKALI AKU JATUH CINTA EPISOD 6 TV3, 7 malam LELAKI ITU PEMILIK HATIKU EPISOD 18 TV3, 10 malam DEKATKAN JARAK KITA EPISOD 5

Telefilem ini menceritak­an seorang pelajar universiti, Awal yang mempunyai perwatakan kacak dan bergaya.

Perwatakan­nya itu membuatkan ramai gadis mudah jatuh cinta dengannya.

Bagaimanap­un, di universiti, Awal berkawan dengan Julia. Keakraban mereka membuatkan Julia menaruh hati terhadap Awal.

Namun, Awal tidak pernah menganggap Julia lebih daripada seorang sahabat.

Pelakon: Aaron Aziz, Fauziah Ghous dan Siti Saleha. Johan baru saja menamatkan latihan amalinya sebagai jururawat. Dia bertemu Izzati ketika membawa Tok Ayah berjalan-jalan. Izzati adalah cucu kesayangan Tok Ayah.Pelbagai perkara lucu berlaku apabila Johan terpaksa ditugaskan di rumah keluarga Izzati bagi menjaga Tok Ayah yang mengalami kemalangan kecil.

Pelakon: Syafiq Kyle, Mimi Lana, Faye Kusairi, Razak Ahmad dan Aida Khalida. Khalida mula berbual panjang dengan penjaganya dan meluahkan perasaanny­a mengenai Hisyam yang tidak mempedulik­an dirinya. Zaimah menasihati Khalida dan berjaya menyentuh perasaanny­a.

Pelakon: Raja Afiq, Puteri Aishah, Julia Farhana Marin dan Syazuwan Hassan DFKL. Bagi membantu Tashriq keluar dari rancangan jahat Tuan Kamil, Allysa mula mendekati Tashriq. Layanan Tashriq terhadap Allysa mula berubah. Dia sudah boleh menerima Allysa sebagai adik kembarnya dan sentiasa ingin dekat dengan Allysa.

Pelakon: Ayda Jebat, Syafiq Kyle, Nadia Brian, Wan Sharmilla dan Azhan Rani.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia