Harian Metro

Lazada jual kereta

- Lizam Ridzuan lizamridzu­an@hmetro.com.my

 Jalin kerjasama dengan VPCM pasar 12 model Volkswagen Beetle edisi terhad

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) dan SEA Lazada menjalinka­n kerjasama bersejarah dengan menjual secara dalam talian 12 model

edisi terhad. Pengarah Urusannya Erik Winter berkata, model

dan hanya dijual secara dalam talian bermula dari 12 hingga 14 Disember ini pada harga bermula RM112,112 sempena kempen

“Kerjasama dengan Lazada adalah satu lagi pencapaian jenama Volkswagen di Malaysia dan sebagai pendekatan unik untuk meluaskan pasaran serta capaian kepada pengguna baru,” katanya ketika melancarka­n kerjasama berkenaan.

Pengguna yang berminat menempah model ini boleh melayari laman web Lazada untuk mendapatka­n

bernilai RM5,000 mengandung­i rantai kunci dan kad Touch & Go bernilai RM100 yang juga sebagai bayaran tempahan untuk model berkenaan.

Mereka akan dihubungi wakil pengedar Volkswagen untuk membuat temu janji bagi pandu uji dan urusan dokumentas­i berkaitan sewa beli serta perkara berkaitan lain.

Tambahnya,

dengan warna putih dan perak serta

dalam warna

diberi 18 peratus diskaun daripada harga asal dengan pelbagai ciri eksklusif yang berbaloi kepada pembeli.

Ketua Pegawai Eksekutif Lazada Malaysia Hans-Peter Ressel berkata, ia adalah usahasama terbaik dengan pengeluar automotif antarabang­sa seperti Volkswagen dan jenama pertama dalam platform itu menjual kereta secara atas talian.

“Selain dapat memberi nilai tambah kepada Lazada, ia memberi pilihan produk dan perkhidmat­an yang boleh didapati di laman web kami termasuk kereta,” katanya.

didatangka­n dengan enjin 1.2 liter pengecas turbo TSI dengan kotak gear transmisi tujuh kelajuan DSG serta lima tahun waranti pengeluar serta bantuan di jalanan.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia