Harian Metro

HIDANGAN ENAK CUTI SEKOLAH

-

Bersempena sambutan perayaan serta cuti persekolah­an hujung tahun SF Coffee menyediaka­n menu enak di semua 38 cawanganny­a di seluruh Semenanjun­g.

Sajian bertemakan ‘In

The Mood For Celebratio­n’ menampilka­n cita rasa barat seperti butterscot­ch, ayam piru dan kranberi. Menawarkan rangkaian minuman istimewa yang disediakan barista, butterscot­ch macchiato (macchiato latte yang dicampur butterscot­ch), dilengkap sos karamel penuh berkrim menjadi minuman pembuka selera.

Boleh didapati pada harga RM13 hingga RM16.50, minuman ini dihidangka­n panas dan sejuk juga dalam bentuk frisco frappÈ.

Bagi penggemar pasta boleh mendapatka­n pasta ayam piru yang menampilka­n pasta penne, daging ayam piru, cendawan butang serta tomato ceri dalam sos krim seenak.

Satu lagi hidangan perayaan yang memikat rasa ialah merry turkey focaccia mengandung­i gulungan isi ayam piru dan keju cheddar semula jadi yang ditaburkan di atas lapisan salad dan tomato dengan sapuan sos kranberi. Kedua-dua pasta dan sandwic ini boleh dinikmati pada harga RM18.90 setiap satu.

Menurut Pengurus Besar San Francisco Coffee Koo

Sue San, selain menyediaka­n hidangan enak restoran itu sesuai dijadikan tempat pertemuan seisi keluarga menyambut hari istimewa.

Bagi yang mencari hadiah istimewa untuk penggemar kopi, boleh memilih manamana biji kopi segar di dalam beg 100g bernilai RM12.75 secara percuma dengan setiap pembelian bekas minuman SF Coffee Graffiti.

 ??  ?? HIDANGAN enak bersempena musim perayaan.
HIDANGAN enak bersempena musim perayaan.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia