Harian Metro

Rangsang daya ingatan kanak-kanak

-

Selain perlu fokus dalam kelas dan mengulang kaji pelajaran secara konsisten, tidak dinafikan aspek pemakanan memainkan peranan penting dalam tumbesaran setiap kanakkanak.

Dihasilkan daripada 13 bahan terpilih yang selamat, Qhaleefa Coklat Minda keluaran Bunga Kertas Hati Enterprise antara makanan tambahan terbaik dihasilkan untuk membantu kanak-kanak mempunyai daya ingatan yang baik.

Menurut pengasasny­a Rafeah Saleh, produk yang mendapat kelulusan Kementeria­n Kesihatan Malaysia (KKM) itu membantu dalam penjagaan sistem tubuh serta memfokuska­n kepada rangsangan menguatkan daya ingatan dan tumpuan kanak-kanak.

“Gabungan 13 bahan yang diadun khas ini diyakini dapat membantu ibu bapa dalam memberi yang terbaik untuk anak selain mengurangk­an masalah sembelit, terlalu aktif, kurang bermaya atau kuat tidur dalam kalangan kanak-kanak yang mengganggu tumpuan si kecil kepada pelajaran.

“Produk ini boleh digunakan pengguna seawal usia setahun dan ke atas untuk membantu mencergask­an minda, menguatkan sistem imun, merangsang kesihatan usus dan mengurangk­an alahan.

“Dijual pada harga RM39.90 produk ini mampu dimiliki setiap keluarga dan perlu diambil sekurangku­rangnya sekali sehari sama ada pagi atau malam mengikut kesesuaian pengguna,” katanya.

Katanya, semua ramuan digunakan adalah selamat dan sesuai untuk kanakkanak yang sedang membesar.

 ??  ?? QHALEEFA Coklat Minda
QHALEEFA Coklat Minda

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia