Harian Metro

‘Kami masih berkawan’ Kamal G sedar belum dikenali

- Sudirman Mohd Tahir sudirman@hmetro.com.my

Saya selesa kerana dia lelaki yang baik. Memandangk­an dia anak emak, jadi tak dinafikan dia seorang yang penyayang dan ambil berat. Anak saya pun okay dengan dia,” katanya kepada Harian Metro.

Menurut Aida, dia tidak menolak sekiranya ditakdirka­n berkahwin dengan Ahya walaupun perbezaan usia mereka 17 tahun.

“Saya tak kisah jodoh dengan lelaki muda, tetapi apabila memikirkan perbezaan usia kami yang terlalu jauh banyak perkara perlu diambil kira.

“Kalau kami berkahwin, saya fikir pada usia ini adakah saya boleh memberikan zuriat untuknya? Sudah tentu sebagai lelaki belum pernah berkahwin pasti inginkan anak.

“Apa pun, saya akan kekal positif,” katanya.

 A Aida selesa dengan Ahya

Rosli, tidak kisah jodoh lelaki muda

Kuala Lumpur: Pengarah filem Makrifat Cinta, Kamal G tidak kecewa apabila ada segelintir pihak menggangga­p filem berkenaan arahan Syamsul Yusof.

Kamal ketika ditemui berkata, dia tidak ambil hati, jauh sekali hendak marah kerana sedar dirinya belum dikenali.

“Saya masih baru dalam bidang pengarahan filem dan ini filem Melayu pertama arahan saya. Apabila ada yang tidak kenal, saya faham.

“Disebabkan Syamsul pelakon utama filem ini, ramai menyangka dia pengarahny­a. Saya tiada masalah dengan hal itu secara tidak langsung ia membantu mempromosi­kan lagi filem ini,” katanya.

Makrifat Cinta yang turut menampilka­n lakonan Nora Danish, Nabila Huda dan Puteri Balqis bakal ditayangka­n mulai 1 Februari depan. Kamal berkata, filem itu menggunaka­n 50 peratus khidmat tenaga produksi dari luar.

“Filem ini menelan belanja RM4 juta kerana sebahagian kru produksi dibawa dari Mumbai, India.

“Saya tak nafikan filem ini ada unsur filem Bollywood. Saya harap ia dapat menarik minat peminat filem Bollywood,” katanya.

 ??  ??
 ??  ?? ANNE
ANNE
 ??  ??
 ??  ?? AHYA
AHYA

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia