Harian Metro

JooE Momoland bukan pembuli

-

“Kami sudah tanya T-ARA sendiri mengenai hal itu dan ternyata mereka menafikann­ya. Kumpulan itu masih akan bergerak sama dan mempromosi­kan karier mereka sebagai T-ARA,” katanya.

Berhubung nama kumpulan itu cuba diambil semula agensi angin yang tidak berasas itu. Mereka sedia membawa perkara itu di mahkamah.

Bukan saja agensinya, rakan karib JooE turut tampil dengan kenyataan mempertaha­nkan penyanyi berkenaan.

Menurutnya, dia memang tidak pernah membuli dan cuma mangsa membuat tuduhan palsu.

Pengakuan itu dibuatnya sebagai menepis khabar angin yang semakin merebak dan memberi reputasi buruk kepada JooE.

“Sejak tuduhan itu dibuat dan semakin digembarge­mburkan, saya mulanya MBK Entertainm­ent, menurut Jang, anggotanya Hyomin, Eunjung, Qri dan Jiyeon masih dalam proses berjuang mempertaha­nkan nama itu.

“Kami akan terus berjuang dalam kes saman membantah MBK Entertainm­ent untuk mengambil hak cipta nama mahu berdiam saja. Bagaimanap­un, ia makin menjadi-jadi dan saya rasa perlu tampil ceritakan hal sebenar.

“Saya adalah kawan JooE dan masih lagi berhubung dengannya. Kami akrab sejak sekolah menengah dan jika tuduhan itu benar, saya patut menjadi orang pertama yang tahu.

“Tuduhan itu ternyata langsung tidak benar. Kalau ada yang menjadi mangsa, pastinya mereka sudah tampil bersuara tetapi ia tidak berlaku kerana dia memang bukan pembuli,” katanya.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia