Harian Metro

SINOPSIS TV

- TV3, 6.30 PETANG BUDAK BOYS TV2, 9 MALAM BRUCE LEE, MY BROTHER TV3, 7 MALAM TIADA ARAH JODOH KITA TV3, 10 MALAM CINTA HATI BATU

Kamarul dan Haykal dinaikkan pangkat kepada Senior Under Officer (SUO). Mereka mula cabarmenca­bar untuk lihat siapa lebih berwibawa memimpin pasukan masing-masing.

Pelakon: Nafiz Muaz, Nafiz Zaidi, Ashraf Muslim, Eyra Hazali dan Jaja Illiyes. Mengisahka­n jaguh kungfu Bruce Lee yang disampaika­n dalam bentuk dokudrama aksi.

Pada usia muda, Bruce

Lee gemar memberonta­k dan berlawan di jalanan bersama rakannya, Kong dan Unicorn. Dikenali sebagai pahlawan jalanan, kisah romantik Bruce Sel kanser merebak dalam badan Wakeel. Berapa lama lagi Wakeel dapat bertahan dengan kesakitan ini? Dapatkah dia meneruskan rancangan untuk menyembuny­ikan penyakitny­a itu?

Pelakon: Shukri Yahaya, Aprena Manrose, Livonia, Elfaeza Ul Haq dan Erwin Dawson. tidak sehebat ketangkasa­n ilmu tempurnya.

Biarpun mencintai Mandy, dia berdepan situasi rumit apabila Kong turut menyimpan perasaan sama. Dalam pada itu, Monique turut ada hati terhadap Bruce. Berbeza dengan kehendak bapanya, Bruce belajar ilmu tempur Wing Chun dengan menggabung­kan teknik Tai Chi dan tinju moden.

Ketika menikmati kegemilang­an menumpaska­n seorang peninju hebat, Bruce dapat tahu Kong menagih dadah. Bruce dan Unicorn berusaha menumpaska­n kegiatan yang merosakkan rakan mereka.

Pelakon: Aarif Lee, Tony Leung Ka-fai as Lee Hoi-chuen, Christy Chung, Jennifer Tse dan Michelle Ye. Fitri dan Hazmi, adik Nahda sering menghubung­i antara satu sama lain. Satu hari Hazmi membawa Fitri, Aya dan Zarith keluar makan angin. Namun, selepas menghantar mereka pulang, Fitri terkejut apabila mendapati Ehsan ada di rumah menungguny­a.

Pelakon: Aiman Hakim, Indah DFKL dan Jaja Ileyas.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia