Harian Metro

‘Saya memang tidak sabar’

- R MUKA 1

izan berkata, dia bersyukur an rezeki yang datang lem terbabit adalah yang t ma dia bekerjasam­a dengan

kat produksi dari sana. “agaimanapu­n, tidak ak perkara yang saya boleh sikan dengan peminat i i kerana segala-galanya si di peringkat awal. Judul itu juga belum boleh itahu.

S ya yakin dengan projek ana kami sudah mengikat jian bersama. Saya berdoa segalanya berjalan lancar t dirancang,” katanya. berkata, penggambar­an bermula dalam masa ini dan dia kini menanti r duksi memberikan

.

a emang tidak sabar e ayakan filem

. n erana saya tahu p roleh banyak an m ni saya banyak r c rita daripada rakan y ng sudah mempunyai ekerja dengan Indonesia. Banyak ar yang mereka

.

le , saya mahu ka ilmu daripada masa sama dapat ya diketengah­kan nat filem di sana,”

agaimana dia memperoleh tawaran itu,

Zizan berkata, Raffi sendiri yang menghubung­inya selepas diperkenal­kan seorang rakan di sini.

Walaupun teruja dan sudah bersedia, Zizan agak bimbang dengan penerimaan peminat di sana terhadapny­a.

“Saya tak tahu bagaimana penerimaan mereka terhadap saya. Bagaimanap­un, saya tidak mahu ia menjadi penghalang untuk mengejar impian. Apa yang penting, saya dapat melebarkan bakat di sana.

“Secara peribadi, tawaran ini bukanlah soal mencari peminat semata-mata, tetapi langkah baru saya dalam mengukuhka­n kerjaya seni.

“Saya juga ada kelompok peminat Indonesia di sini. Pastinya mereka akan menyambut baik usaha yang cuba dilakukan saya dan produksi filem terbabit,” katanya.

Dalam perkembang­an lain, populariti Zizan di sini masih kukuh apabila dia muncul sebagai artis paling banyak pencalonan Top 5 dalam Anugerah MeleTop Era 2018 (AME2018) iaitu lima kategori yang akan berlangsun­g pada 8 April ini.

Lima kategori itu ialah Artis Lawak MeleTop, Bintang Filem MeleTop, Fesyen MeleTop, Grup/ Duo MeleTop bersama SonaOne dan Filem MeleTop menerusi filem Abang Long Fadil 2.

- Rudy Imran Shamsudin

Zizan teruja lebarkan bakat di seberang sebagai langkah

baru kukuhkan kerjaya seni

 ??  ?? j ga ada kelompok peminat ne ia di sini. Pastinya k akan menyambut baik ang cuba dilakukan saya duksi filem terbabit
j ga ada kelompok peminat ne ia di sini. Pastinya k akan menyambut baik ang cuba dilakukan saya duksi filem terbabit

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia