Harian Metro

Peminat ‘risik’ zarul

- Syafil Syazwan Jef ri syafil.syazwan @h m etro .co m .m y

Ada baru tahu status perkahwina­n

tapi tetap mahu mencuba

Pelakon dan penyanyi, Zaru l Umbrella mengaku i tindakanny­a yang tidak terbu ka berbicara mengenai kelu arga menimbu lkan salah faham sehingga ada yang menganggap dia masih bu jang.

Zaru l, 45, atau nama sebenarnya Zairu lkefli Hu sin berkata, peminat lama su dah maklu m mengenai statu snya sebagai su ami dan bapa. Namu n, ada segelintir peminat baru yang menganggap dia masih bu jang.

“Bu kan saya tidak memberitah­u saya sudah berkelu arga, cu ma saya tidak mahu terlalu berkongsi mengenai kelu arga dengan kha layak,” katanya kepada RAP.

Menu ru tnya, ada ju ga peminat yang menghantar mesej di media sosial bertanya mengenai statu snya selepas dia membawa isteri ke Anu gerah Ju ara Lagu 32 (AJL32), barubaru ini.

“Tidaklah terlalu ekstrem, tapi ada yang menghantar mesej dan memberitah­u mereka baru tahu saya ini su ami orang.

“Ada ju ga yang menu lis di Twitter, walaupu n tahu saya su dah beristeri tapi mereka masih mahu ‘mencu ba nasib’. Saya anggap itu sebagai gu rau an sematamata dan tak ambil seriu s pu n,” katanya.

Vokalis Umbrella itu ju ga menganggap ia sebagai rencah dalam perjalanan seorang anak seni sepertinya.

“Kalau tanya sama ada selesa atau tidak, kadangkada­ng saya rasa tak selesa dengan mesej dan tu lisan seperti itu di media sosial.

“Tapi, selesa atau tidak, ini adalah kerjaya sebagai anak seni dan saya reda,” katanya.

Perkahwina­n Zaru l Intan Nu r Fathihah diku rniakan seorang anak, Puteri Ayu Nur Arisha yang kini beru sia 20 tahu n.

 ??  ??
 ??  ?? Ada juga yang menulis di Twitter, walaupun tahu saya sudah beristeri tapi mereka masih mahu ‘mencuba nasib’. Saya anggap itu sebagai gurauan semata-mata dan tak ambil serius pun
Ada juga yang menulis di Twitter, walaupun tahu saya sudah beristeri tapi mereka masih mahu ‘mencuba nasib’. Saya anggap itu sebagai gurauan semata-mata dan tak ambil serius pun
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia