Harian Metro

Inovasi susu coklat terkini

-

 Goodday Charge bekalkan lebih tenaga dan sesuai untuk dewasa serta kanak-kanak

Selain itu, minuman malt coklat adalah pengganti makanan, gabungan terhebat untuk makanan atau makanan ringan, mempunyai rasa lazat dan menawarkan tenaga, turut menjadi penyumbang kepada terhasilny­a varian terbaru ini.

Menariknya, di samping menawarkan kebaikan susu dan menggalakk­an tenaga, Goodday Charge ini sesuai untuk pengguna dewasa serta kanak-kanak bagi memulakan hari dengan lebih positif dan bertenaga.

Naib Presiden Pemasaran Etika Sdn Bhd,

Santharuba­n T Sundaram, berkata pelancaran varian minuman susu terbaru ini adalah tanda menghargai sokongan berterusan pelanggan setianya.

“Kami di Goodday Milk sentiasa mempromosi­kan diet sihat yang seimbang dan mendengar kehendak pelanggan serta mencari cara berbeza bagi meningkatk­an produk keluaran syarikat ini.

“Justeru, varian terbaru Goodday Charge ini adalah penyelesai­an terbaik bagi menggabung­kan kebaikan susu dan tenaga. Kami juga yakin Goodday Charge ini dapat diterima dengan baik oleh pengguna,” katanya.

Pelanggan boleh mendapatka­n susu Goodday Charge terbaru ini dalam tiga saiz iaitu satu liter, 250 mililiter (ml) dan 200 ml yang boleh diperoleh di pasar raya, kedai serbaneka, kedai runcit dan stesen minyak berdekatan.

Untuk maklumat lanjut, layari www.facebook.com/ gooddaymil­kmalaysia.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia