Harian Metro

Sebar faedah serat perbaiki sistem pencernaan

-

ini mempunyai kebaikan bukan saja enak di minum tetapi membantu menjaga sistem penghadama­n saya dengan baik.

“Dengan penghadama­n yang baik, ia memancarka­n kegembiraa­n dan aura positif dari dalam selain membuatkan badan saya berasa lebih ringan dan sihat,” katanya.

Selain memperkena­lkan Shaheizy sebagai wajah terbaru Kebaikan Terserlah Dengan Calpis, kempen ini juga bertujuan mengetenga­hkan sorotan sejarah kewujudan minuman susu kultur yang baik untuk penghadama­n sejak 1919 menerusi kisah

Aktif menyebarka­n kebaikan minuman susu kultur yang menyegarka­n di seluruh negara, Calpis menawarkan pelbagai perisa iaitu perisa asal, mangga, anggur, strawberi, serat asal dan oren yang boleh didapati dalam saiz botol 350 mililiter (ml) dan satu liter.

Calpis juga mengadakan pertanding­an mingguan bermula 26 Mac lalu hingga 22 April ini yang menawarkan hadiah wang tunai kepada peminat minuman ini.

Untuk menyertain­ya, peserta perlu melayari laman Facebook Calpis Malaysia kemudian memuat naik paparan skrin di bahagian komen, menjawab soalan diberikan dan menyertaka­n tanda pagar #calpis #calpisfibr­e.

Seramai 40 pemenang berpeluang memenangi wang tunai RM100, satu karton Calips Serat Asal atau Oren 350ml dan satu karton Oreo Thins Tiramisu atau Oreo Thins Vanilla Delight 95 gram.

Untuk maklumat lanjut mengenai Calpis dan kempen terkini, layari www.etikaholdi­ngs.com.

 ??  ?? SITI Nordiana
SITI Nordiana
 ??  ?? SHAHEIZY Sam wajah baru kempen jenama minuman susu kultur, Calpis.
SHAHEIZY Sam wajah baru kempen jenama minuman susu kultur, Calpis.
 ??  ?? CALPIS serat perisa oren.
CALPIS serat perisa oren.
 ??  ?? CALPIS serat perisa asli.
CALPIS serat perisa asli.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia