Harian Metro

SINOPSIS TV

- SING HBO HD (ASTRO 431), 5.20 petang SUAMIKU MAT PIUN EPISOD 10 TV3, 6.30 petang CINTA FATAMORGAN­A EPISOD 9 TV3, 7 malam KALIS KASIH EPISOD 12 TV3, 10 malam

Dalam dunia haiwan, koala bernama Buster yang memiliki gedung teater berminat dalam perniagaan berkaitan seni persembaha­n.

Minat itu muncul sejak bapanya membawanya menonton persembaha­n muzik ketika dia masih kecil.

Satu hari, Buster berdepan masalah kewangan dan hal itu dibangkitk­an wakil dari bank bernama Judith.

Buster memaklumka­n kepada rakannya yang kaya raya, Eddie dia ingin menganjurk­an pertanding­an Walaupun Poji mengaku rimas, dia sebenarnya suka dengan perhatian baru yang diterima.

Pelakon: Along Cham, Mark Adam dan Mimi Lana. nyanyian dengan hadiah wang tunai RM3,910.

Namun, pembantuny­a, Miss Crawly secara tidak sengaja tertambah dua angka kosong dalam poster promosi dan membuatkan semua penduduk bandar menganggap hadiah kemenangan adalah RM391,000.

Semua haiwan di seluruh bandar hadir untuk menyertai sesi uji bakat termasuk suri rumah dan ibu kepada 25 anak babi bernama Rozita.

Pelakon: Matthew McConaughe­y, Reese Witherspoo­n dan Seth MacFarlene. Widad bermalam dengan Rifqi dan secara tiba-tiba, dia menerima satu mesej daripada seseorang. Ketika dia ke tandas, Widad terbaca mesej itu.

Pelakon: Aeril Zafrel, Azira Syafinaz dan Syazuwan Hassan. Puan Helena, Puan Zara Kay dan Khair terkejut apabila Amanda memilih Dania sebagai madunya.

Pelakon: Mawar Rashid, Amar Baharin dan Elvina Mohamad.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia