Harian Metro

ANGAN HATI

-

yu Hitam

Menurut Johari, ia menjadi tanda penghargaa­n kepada pegawai dan anggota yang menjalanka­n tugas di sempadan negara ini.

“Pemberian sumbangan pek ini membolehka­n anggota di kompleks pemeriksaa­n penumpang ini menikmati makanan ringan dalam kotak ini sambil bertugas,” katanya.

“Walaupun sumbangan ini biasa namun kami amat menghargai pemberian penaja dan HM kerana mengingati pegawai kami yang bertugas mengikut syif di sini dalam menjalanka­n tugas dan amanah pada negara,” katanya.

zeki memudahkan anggota sa ketika waktu bertugas

“Terima kasih Harian Metro (HM) kerana sentiasa mengingati sumbangan dan pengorbana­n pasukan keselamata­n terutama Polis Diraja Malaysia (PDRM),” kata Ketua Polis Negeri Sembilan Datuk Noor Azam Jamaludin.

Beliau merakamkan ucapan terima kasih itu selepas Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Negeri Sembilan menjadi lokasi pertama agihan #HMKotakRez­eki 2018 sumbangan HM dan rakan

Seremban

penaja lain, malam kelmarin.

#HMKotakRez­eki kali ini mendapat kerjasama

Affin Bank Group, Affin Islamic Bank, Pos Laju dan Watsons.

Noor Azam berkata, penyerahan kotak rezeki itu membuktika­n HM amat menghargai pengorbana­n pasukan polis dan tanda hubungan kerjasama erat yang terjalin antara media serta polis.

Sementara itu, Noor Azam berkata, lebih 3,000 pegawai dan anggota polis di negeri ini yang akan bertugas pada Aidilfitri bagi memastikan keselamata­n serta ketenteram­an awam terus terjamin.

“Hanya 800 anggota iaitu 20 peratus daripada jumlah anggota polis di negeri ini yang diberi cuti menyambut Aidilfitri,” katanya.

 ??  ?? Kastam, Kuarantin dan Keselamata­n (ICQS) Bukit Kayu Hitam.
Kastam, Kuarantin dan Keselamata­n (ICQS) Bukit Kayu Hitam.
 ??  ?? PENGARAH Jabatan Pengangkut­an Jalan Kelantan (JPJ), Mahasan Mustapa (dua dari kiri) menerima #HMKotakRez­eki.
PENGARAH Jabatan Pengangkut­an Jalan Kelantan (JPJ), Mahasan Mustapa (dua dari kiri) menerima #HMKotakRez­eki.
 ??  ?? WARTAWAN Harian Metro menyerahka­n #HMKotakRez­eki kepada pegawai dan anggota Bahagian Anti-Pemerdagan­gan Orang dan Penyeludup­an Migran (D7C) Bukit Aman.
WARTAWAN Harian Metro menyerahka­n #HMKotakRez­eki kepada pegawai dan anggota Bahagian Anti-Pemerdagan­gan Orang dan Penyeludup­an Migran (D7C) Bukit Aman.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia