Harian Metro

SINOPSIS TV

- TV2, 9.30 malam THE WOMAN IN BLACK TV3, 9 malam PATAHNYA SEBELAH SAYAP TV3, 10 malam NUR

Mengisahka­n seorang peguam muda Arthur Kipps yang tinggal bersama anak lelakinya, Joseph berusia empat tahun.

Isteri Kipps, Stella meninggal dunia selepas melahirkan anak mereka.

Kipps mempunyai masalah dengan pekerjaann­ya dan hal kewangan. Dia ditugaskan mengendali­kan kes rumah milik seorang bangsawan yang dikenali sebagai Eel Marsh.

Walaupun penduduk setempat tidak ramah, Kipps berkawan baik dengan Sam Daily, seorang tuan tanah yang kaya dan isterinya, Elizabeth.

Di rumah Eel Marsh di sebuah pulau dikeliling­i paya, Kipps berulang kali mendengar tapak kaki dan melihat seorang wanita berpakaian hitam membuatkan dia melaporkan perkara itu kepada polis berdekatan.

PELAKON: Daniel Radcliffe, Misha Handley, Jessica Raine dan Sophie Stuckey. Selepas 10 tahun, Alisha dan Kuzairi berkahwin dan dikurniaka­n seorang anak perempuan bernama Tasha yang kini berusia 9 tahun.

Ketika menghadiri mesyuarat Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) di sekolah Tasha, Alisha dicam ibu bapa yang tahu mengenai dirinya.

PELAKON: Ummi Nazeera, Aeriel Zafriel dan Izzue Islam. Hubungan Nur semakin renggang dengan Adam akibat fitnah yang melanda rumah tangga mereka. Adam belum mampu membebaska­n dirinya dengan sihir pembenci yang dikenakan terhadap Adam. Nur amat merindui Adam dan berharap suaminya berubah dan kembali ke pangkal jalan.

PELAKON: Amyra Rosli, Syafiq Kyle, Datuk Jalaludin Hassan dan Nur Khiriah.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia