Harian Metro

YES 4G tawar dua kali ganda data Satu botol dua rasa

- Saadiah Ismail saadiah_ismail@nstp.com.my

Bersempena pelaksanaa­n kadar sifar peratus Cukai Barang dan Perkhidmat­an (GST), telekomuni­kasi mudah alih YES 4G kini memberikan dua kali ganda data 4G LTE dalam Pek Prabayar SIM YES 4G LTE daripada 500MB kepada 1GB secara percuma.

Selain itu, tawaran prabayar terbaru ini juga datang bersama RM5 kredit tambahan percuma serta panggilan dan SMS percuma kepada semua nombor YES.

Pelanggan boleh mengunjung­i mana-mana stor YES, rakan eksklusif YES, wakil dan pengedar YES di seluruh negara untuk mendapatka­n Pek Prabayar SIM YES 4G

LTE yang baru ini atau melayari www.yes.my untuk maklumat lanjut.

Kombinasi dua rasa dalam satu botol menjadi pilihan jenama minuman ringan, Mirinda untuk memperkena­lkan produk baru iaitu

yang memberikan kelainan dalam minuman anda.

Ia didatangka­n dalam dua rasa iaitu laici dan strawberi serta epal dan kiwi yang memberi rasa hebat, malah menjadikan anda teringin untuk mencubanya lagi.

Naib Presiden Pemasaran, Etika Sdn Bhd, Santharuba­n T Sundaram berkata, pengguna tidak perlu risau kerana mempunyai sijil sah Logo Pilihan Kesihatan (HCL) iaitu mereka turut menikmati minuman karbonat dengan kurang gula.

Katanya, selaras seruan Kementeria­n Kesihatan untuk hidup sihat, pihaknya turut mengurangk­an gula dalam minuman sama seperti minuman lain iaitu dan

supaya pengguna rasa lebih dihargai.

adalah minuman kombinasi pertama dihasilkan dengan rasa unik dan pastinya menggembir­akan setiap tetamu yang berkunjung di hari raya ini.

 Mirinda perkenal produk Mirinda Mix-It kurang gula

“Rasanya lain daripada lain namun dihasilkan mengikut cita rasa setiap orang yang inginkan kesegaran. Sekali cuba, pasti inginkan lagi.

“Justeru sempena Hari Raya ini, kami ingin memberikan kegembiraa­n dengan mengadakan pertanding­an demi pelbagai hadiah menarik,” katanya.

dan Tesco mengadakan pertanding­an Ceriakan Raya Bersama

dengan tawaran hadiah lumayan RM19,500. Pengguna hanya perlu membeli dua botol

1.5L dan jawab soalan mudah diberikan.

Hantar jawapan menerusi aplikasi WhatsApp ke talian 012-231 8300 bersama beberapa syarat disertakan. Maklumat lanjut layari http://www.etikaholdi­ngs. com/contest-and-promotions. Pertanding­an berakhir pada 28 Jun ini.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia