Harian Metro

HANDAL SOROK KISAH CINTA

-

Nampaknya, semakin ramai artis enggan berkongsi kisah cinta mereka.

Terbaharu SS dapat tahu seorang pelakon kelahiran Singapura hangat bercinta dengan seorang pelakon baru.

Apa yang membuatkan SS kagum dengan pasangan selebriti ini, mereka handal menyorokka­n hubungan tanpa pegetahuan media atau peminat.

Jarang sekali pasangan pelakon ini memuat naik foto bersama di laman sosial masingmasi­ng demi memastikan hubungan mereka tidak dihidu peminat dan media.

Apalah agaknya yang membuatkan pasangan pelakon ini memilih untuk tidak bercerita megenai kisah bahagia mereka?

Barangkali mereka bimbang hubungan yang dibina itu tidak berkekalan atau merosakkan reputasi sebagai pelakon yang sedang meningkat.

Bagaimanap­un, SS doakan semoga pasangan pelakon ini ada jodoh dan bahagia hingga akhir hayat.

SS: Berhati-hati memandu di jalan raya. Ini satu lagi cerita hangat yang baru SS terima ketika enak menjamu selera di sebuah rumah terbuka kawan SS, baru-baru ini.

Ceritanya mengenai dua penyanyi lelaki yang dikatakan kantoi memadu asmara di dalam bilik ketika salah seorang pengurus artis itu membuka pintu.

Menurut sumber

SS, pengurus lelaki ini dikatakan terkejut apabila mendapati kehadiran penyanyi lelaki yang dikenaliny­a berada di dalam bilik dengan hanya memakai boxer saja.

Pengurus itu dikatakan tidak tahu kewujudan artis lelaki ini ketika dia dan artis yang diuruskann­ya menempah bilik sebuah hotel bagi menjayakan sebuah acara hiburan.

Adoi! Macam-macam perangai selebriti sekarang. Pasti geleng kepala pengurus terbabit apabila mendapati artis yang diuruskan mengamalka­n gaya hidup songsang. Bertabahla­h.

SS: Artis juga manusia biasa.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia