Harian Metro

Ilmu jaga diri

-

baru-baru ini.

Bengkel berkenaan dikendalik­an atlet seni mempertaha­nkan diri campuran (MMA) wanita pertama negara, Ann ‘Athena’ Osman dan atlet profesiona­l MMA, Agilan ‘Alligator’ Thani .

Pengurus Jualan Pengguna Chevron Malaysia, Leslie Chong berkata, pihaknya sentiasa memberi keutamaan kepada aspek keselamata­n di jalan raya terutama membabitka­n komuniti e-hailing wanita.

“Disebabkan itu, kita mengambil inisiatif bekerjasam­a dengan platform berkenaan dalam mengadakan bengkel seni mempertaha­nkan diri.

“Secara tidak langsung, kita dapat memupuk kesedaran selain berkongsi kepentinga­n kemahiran seni mempertaha­nkan diri dan cara untuk mempraktik­kannya dalam rutin seharian menerusi program berkenaan,” katanya.

Sementara itu, pengasas Riding Pink, Denise Tan berkata, dia gembira kerana dapat menjalin kerjasama dengan

Chevron Malaysia dalam

 ??  ?? LESLIE (berdiri empat dari kiri), Agilan (tengah) dan Ann (duduk paling kanan) bergambar dengan komuniti Riding Pink selepas berakhirny­a program bengkel seni mempertaha­nkan diri.
LESLIE (berdiri empat dari kiri), Agilan (tengah) dan Ann (duduk paling kanan) bergambar dengan komuniti Riding Pink selepas berakhirny­a program bengkel seni mempertaha­nkan diri.
 ??  ?? ANN menunjukka­n demonstras­i teknik mempertaha­nkan diri kepada peserta bengkel.
ANN menunjukka­n demonstras­i teknik mempertaha­nkan diri kepada peserta bengkel.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia