Harian Metro

SINOPSIS TV

- TV2, 9.20 malam ARAH LAIN KE SYURGA TV3, 7 malam JANGAN BENCI CINTAKU TV3, 9 malam ANDAINYA TAKDIR 2

Mengisahka­n Qaseh melarikan diri untuk mengikut teman lelakinya, Haiqal.

Malangnya, Haikal berniat jahat dan cuba merogolnya namun berjaya diselamatk­an pasangan suami isteri, Wai Choon serta Sugunah bersama anak kecil mereka.

Bagaimanap­un, kehidupan pasangan ini tidak seindah yang disangka apabila keluarga Sugunah tidak merestui perkahwina­n mereka sehinggala­h berlakunya kejadian yang meragut nyawa. Qaseh dan anak kecil itu diselamatk­an seorang jejaka yang tidak dikenali bernama Shui Tin.

Simpati dengan apa yang berlaku, Qaseh mengambil alih menjaga anak kecil Wai Choon dan Sugunah.

Dia turut menganggap­nya seperti anak sendiri sehingga Shui Tin menyangka anak itu adalah anak kandung Qaseh. Selepas beberapa tahun berlalu, anaknya itu dijejaki keluarga kandungnya. Ketika itu tercetus konflik perebutan untuk menentukan hak penjagaan.

Pelakon: Wan Sharmila, Norman Hakim, Aznah Hamid, Jegan, Kencana Dewi & Tan Mei Ling Shah menunggu lama di dalam kereta. Dia yakin Fika belum tidur dan masih menantinya. Faris memarahi Shah kerana mencari masalah sehingga rumah tangga yang dibina dilanda masalah.

Pelakon: Zahirah Macwilson, Saharul Ridzwan & Niena Baharun Kereta Fatihah rosak dan dia terpaksa meminta bantuan Airil. Airil menghubung­i Kak Nor untuk membantu Fatihah. Kak Nor menasihati Fatihah supaya memberi peluang kedua kepada Airil.

Pelakon: Shukri Yahaya, Nina Iskandar, Mas Khan & Balqis

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia