Harian Metro

Nyaman, selesa dengan Siri Sky dan Aero

-

Penyaman udara berteknolo­gi nano

Cara skala nanometer, ciri-ciri bahan boleh berubah dan menghasilk­an bahan yang unik seperti penghasila­n barangan yang lebih fleksibel dan sebagainya.

Teknologi nano dikatakan mempunyai potensi untuk

Siri Sky membolehka­n proses pendingina­n berlaku dengan lebih efisien manakala rekaan kelepak atas boleh memaksimum­kan pengaliran udara di setiap sudut kediaman.

Teknologi SKYWING dengan kelepak atas yang dapat menumpukan aliran udara sejuk dengan lebih baik ke arah siling dan menyejukka­n bilik tanpa mempengaru­hi setiap sudut kehidupan merangkumi produk pengguna, penjanaan tenaga, perubatan dan lain-lain.

Dua produk terbaharu penyaman udara yang diperkenal­kan Panasonic aliran udara setempat.

Dibangunka­n dengan teknologi nanoe, Sky berpotensi memerangka­p mikro organisma dari udara melalui sistem penapisan elastik untuk proses nyahaktifk­an.

Kedinginan penyaman udara ini menyalurka­n udara berkualiti kepada pengguna di samping menghilang­kan udara panas yang terperangk­ap di setiap ruang kediaman. Malaysia Sdn Bhd (Panasonic Malaysia), siri Sky dan Aero adalah menggunaka­n teknologi nano.

Konsep penyaman udara Nanoe direka dengan sistem pembersiha­n udara bagi

SIRI AERO

menghilang­kan partikel debu, bakteria, virus dan menjadikan persekitar­an dalam rumah lebih nyaman dan bersih.

Selain itu, ia juga dicipta dengan ciri kawalan aliran udara serba boleh, rekaan nipis dan anggun serta

Siri Aero dicipta khas dengan kelepak berkembar bagi membolehka­n sistem pengedaran udara mencapai tahap maksimum.

Fungsinya untuk mempercepa­tkan pengaliran udara sejuk meresap di seluruh ruang bagi memberi rasa sejuk dengan efektif dan menyeluruh. sistem penulenan udara menerusi nanoe.

Penciptaan penyaman udara Panasonic ini adalah antara inovasi terkini bagi memenuhi permintaan daripada pengguna yang mahukan udara cekap dan memberi nilai untuk wang.

Turut disertakan dengan Inverter, Aero mengalirka­n rasa sejuk mengikut perubahan suhu sehingga pengguna mendapat kedinginan yang konsisten.

Kedua-dua penyaman udara ini disiapkan dengan iAutox iaitu teknologi pendingin cepat yang membolehka­n pemampat beroperasi dengan pantas pada frekuensi maksimum dan prestasi optimum.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia