Harian Metro

SINOPSIS TV

- TV3, 7 malam JANGAN BENCI CINTAKU TV3, 9.05 malam ANDAINYA TAKDIR 2 TV3, 10 malam ENTER THE FAT DRAGON TV3, 6 petang SALINA

Ibu bapa Husna mendesak Shah supaya segera menikahi Husna. Shah terkejut apabila Husna mendakwa dirinya sudah dinodai.

Pelakon: Saharul Ridzwan, Niena Baharun dan Zahirah Macwilson. Normah mengubah penampilan bagi membuktika­n dia mampu mencari calon suami yang lebih baik. Fatihah mula rasa kehilangan apabila tidak lagi menerima hadiah dan poskad daripada Airil.

Pelakon: Shukri Yahaya, Nina Iskandar, Balkis,Mas Khan dan Faradhiya. Ah Lung penternak babi dan sangat meminati Bruce Lee. Dia ingin mengikut jejak langkah idolanya itu tetapi sering diejek orang sekeliling.

Satu hari Ah Lung ke bandar untuk bekerja di restoran milik bapa saudaranya dan mendapati premis itu kecoh dengan kehadiran sekumpulan samseng.

Ah Lung menggunaka­n peluang itu untuk membuktika­n kehandalan­nya dengan menentang samseng itu.

Di restoran itu, Ah Lung bekerja sebagai pelayan. Dia mendapat tahu kumpulan samseng yang menyerang restoran itu merancang menculik seorang pekerja wanita restoran terbabit.

Pelakon: Sammo Hung, Lee Hye Sook, Ankie Lau dan Luk Chu-sek. Kamal mengadakan majlis persanding­an di Melaka. Majlis terbabit berlangsun­g meriah dengan kehadiran orang kampung. Nenek Salina bertanya adakah Kamal benarbenar sayangkan Salina dan berharap Kamal mampu menjaga cucunya itu dengan baik.

Pelakon: Sharifah Norazleend­a, Ako Mustapha dan Fahrin Ahmad

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia