Harian Metro

Penanda aras industri landskap

-

„ FLORIA dijangka lebih meriah dengan pelbagai tarikan baru

ini dipersemba­hkan dalam suasana taman.

“FLORIA Diraja Putrajaya dibuka kepada lawatan umum mulai 25 Ogos hingga 2 September 2018 bermula jam 9 pagi hingga 10:30 malam (Isnin hingga Khamis) dan 9 pagi hingga 12 tengah malam bagi Jumaat hingga Ahad,” katanya dalam satu kenyataan, semalam.

Menurutnya, pengunjung digalakkan membeli tiket FLORIA Diraja Putrajaya secara dalam talian pada kadar lebih murah iaitu diskaun 20 peratus berbanding pembelian tiket di kaunter.

“Harga tiket untuk dewasa pada Isnin hingga Khamis bermula RM9.60 (talian) dan RM12 di kaunter manakala pada Jumaat hingga Ahad, RM15 (kaunter) dan RM12 (talian).

“Bagi warga negara kanak-kanak, orang kurang upaya dan warga emas, tiket dijual pada Isnin hingga Khamis pada harga RM6 (kaunter) dan RM4.80 (talian) manakala hari lain pula RM8 (kaunter) dan RM6.40 dalam talian,” katanya.

Menurutnya, antara tarikan disajikan kali ini adalah

di laluan utama Anjung Floria Event Centre selain menggunaka­n fabrik berwarna dan beralun yang diinspiras­ikan daripada logo FLORIA serta susun atur fabrik diselangi panel akrilik yang dihiasi corak bunga tema FLORIA setiap tahun.

“Coraknya dipantulka­n ke lantai menjadi bayang-bayang yang menarik pada waktu siang manakala pencahayaa­n pada waktu malam menghasilk­an suasana berlainan,” katanya.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia