Harian Metro

KEKASIHKU DI LONDON Terhina ‘dilamar’ sugar daddy

- Sudirman Mohd Tahir cnews@nstp.com.my

„ Ruhainies bercinta dengan usahawan memiliki tiga butik terkenal di tanah air

Pelakon popular Ruhainies mengakui bercinta dengan ahli perniagaan yang kini menetap di London serta memiliki tiga cawangan butik terkenal di tanah air.

Ruhainies, 26, atau nama sebenarnya Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas bagaimanap­un belum Kuala Lumpur: Penyanyi Syura Badron, 33, berasa terhina, kecewa dan marah apabila kerap menerima tawaran daripada segelintir lelaki hidung belang yang menawarkan diri mereka menjadi

Syura yang juga ibu tunggal berkata, lelaki terbabit menghantar pesanan teks menerusi

(DM) di laman sosial sejak dua minggu lalu.

“Ada juga yang menghubung­i saya melalui telefon sejak beberapa tahun lalu,” katanya.

Syura berkata, dia tidak menafikan ada segelintir wanita yang sanggup dan suka mengambil jalan mudah untuk mendapatka­n bersedia mendedahka­n identiti jejaka yang dikenali sebagai Mr E itu.

“Cukup untuk saya katakan usia kami sebaya.

Dia belajar dan bekerja di London sejak tujuh tahun lalu. Dia sudah lama tunggu saya, namun ketika itu belum terbuka hati untuk bercinta dan menjalin hubungan serius.

“Kesungguha­n ditunjukka­n membuatkan saya terbuka hati. Cuma, saya tidak mahu terburu-buru dalam soal perkahwina­n. Biarlah kami bercinta dan saling kemewahan dan kesenangan.

Katanya, sebagai wanita, dia mengambil pendirian untuk tidak akan sesekali berurusan apatah lagi menerima tawaran daripada

walaupun berdepan dengan masalah kewangan.

“Saya sudah mula berdikari mencari wang sejak kecil lagi untuk membantu keluarga.Tidak perlu menjadi hamba duit, terus berusaha kerana saya pasti setiap kesusahan pasti diakhiri dengan kesenangan,” katanya.

Katanya, dia tidak akan memberi respons melainkan daripada lelaki yang sudah dikenali namun mengenali hati budi dulu.

“Saya mengaku kami memang bercinta. Seperti saya katakan sebelum ini, jika saya betul-betul ada kekasih barulah saya akan mengaku. Cerita sebelum ini dengan beberapa lelaki, saya tidak mengaku sebab memang hanya kawan,” katanya kepada Harian

Metro.

Ruhainies berkata, kekasihnya itu sudah menyatakan hasrat untuk mengahwini­nya dan bersedia bila-bila masa.

Malah, mereka juga sudah bertemu keluarga masing-masing.

“Dia pulang ke Malaysia sejak hari jadi saya yang lalu. Malah, dia buat tiga kali kejutan hari jadi untuk saya. Insya-Allah minggu depan dia pulang ke sana semula.

“Alhamdulil­lah, dia sudah berjumpa ibu bapa saya dan mereka merestui hubungan kami. Kalau ada jodoh tidak ke mana,” katanya.

Berkongsi penerimaan­nya mengenai percintaan jarak jauh, Ruhainies meletakkan sepenuh kepercayaa­n kepada kekasihnya itu.

“Saya okay bercinta jarak jauh kerana saya yakin dia seorang yang setia. Jadi, saya tidak perlu takut. Dalam perhubunga­n ini, kami saling mempercaya­i,” katanya. kebiasaann­ya dia akan mengelak mereka dengan cara baik.

Penyanyi ini juga akan memberi pelbagai alasan sekiranya mereka mengajak untuk bertemu.

Katanya, cara menolak pun perlu ada sebab tidak tahu berkemungk­inan mereka ada menyimpan dendam dan dia tidak mahu perkara buruk berlaku di masa depan.

 ??  ?? RUHAINIES
Mr E
RUHAINIES Mr E
 ??  ??
 ??  ?? SYURA
SYURA

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia