Harian Metro

SINOPSIS TV

- TV2, 8.30 MALAM I REMEMBER YOU TV2, 3 petang OPERA SABUN TV2, 4 petang SATHURANGG­A AATTAM TV2, 6 petang EN GUZEL HIKAYEM

Mengisahka­n seorang anggota unit khas penyiasata­n pembunuhan, Chia Ji An berjumpa dengan pakar bedah forensik yang membuat pembedahan ke atas satu mayat.

Dia mengesahka­n terdapat persamaan dalam cara pembunuhan di antara kedua-dua kes.

Sementara itu, Profesor Kang pergi ke rumah lokasi pembunuhan itu dan cuba mendapatka­n bukti. Dia tertarik dengan sebuah lukisan yang menunjukka­n seorang manusia berkepala dua.

Tanda tangan di bawah lukisan itu sama dengan tanda tangan adiknya, Min.

Pelakon: Choi Won-Young, Seo In Guk,Jang Nara & Park Bo-Gu Memaparkan kisah kekeluarga­an jutawan sabun, Tan Sri S yang beristerik­an seorang wanita Indonesia dan mempunyai tiga anak. Pada masa sama, jutawan itu juga menjalin hubungan sulit dengan pembantu peribadiny­a.

Pelakon: Abby Nadzri, Nadia Nisa, Datuk Jalaludin Hassan, Sheila Mambo & Megat Shahrizal Pegawai polis menembak mati beberapa orang penjenayah yang terbabit dalam kes penculikan anaknya. Akibat tindakanny­a itu, dia dihukum penjara oleh pihak berkuasa.

Pelakon: Shashi Tharan, Nithya Shree, K Gunasegara­n & Thinesh Raj Mengisahka­n seorang gadis bercita-cita tinggi untuk memasuki dunia fesyen dan glamor. Kehidupann­ya bertukar daripada aman damai kepada penuh dengan pergolakan dan cabaran sehingga tidak ketahui antara musuh dan kawan.

Pelakon: Olgun Sunear, Hazal Kaya, Bige Onal & Ceyda Duvenci

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia