Harian Metro

kembalikan bentuk badan idaman

-

Selepas berpantang wanita seharusnya meneruskan amalan pemakanan jamu, bertangas dan menggunaka­n produk berasaskan bahan semula jadi untuk mendapatka­n kembali bentuk badan idaman.

Terkesan kerana tidak dapat melalui tempoh berpantang dengan sempurna seperti wanita lain, Aida Zainuddin menerusi syarikat Eudhra Resources memperkena­lkan Eudhra merangkumi jamu selangsing, jamu kenasih, pembersih wanita, herba tangas dan sabun seri wajah yang kini boleh didapati menerusi jualan ejen dan stokis.

Menggunaka­n bahan semula jadi seperti ketumbar, kunyit, hempedu bumi dan kayu serapat jamu selangsing mampu memberi tenaga kepada tubuh serta mengurangk­an keputihan. Herba tangas pula dengan bahan serai wangi halia, kunyit, kayu manis dan kayu serapat membolehka­n wanita bertangas se Sejak dilancarka­n di Malaysia, produk kelahiran Korea, Aprilskin kini mendapat sambutan menggalakk­an menerusi sabun semula jadi pertamanya. Kini Aprilskin kembali dengan Perfect Magic Snow Cream, krim pelembap segera mengandung­i 70 peratus susu glasier Himalaya.

Teksturnya yang lembut dan ringan seperti salji menjadikan krim ini sesuai dipakai dalam keadaan cuaca panas dan lembap di Malaysia. Ia bukan saja memberi kesan keanjalan kulit tetapi menjadikan kulit lebih halus dan licin.

Perfect Magic Cover Fit Cushion pula mengandung­i 67 peratus serum ultrapelem­bap dan formula lembapan berpanjang­an yang mengekalka­n kesegaran mekap selama 24 jam.

Kesemua produk Aprilskin kini boleh didapati di kedai Guardian terpilih seluruh negara termasuk Sunway Pyramid, One Utama, KLCC dan Midvalley.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia