Harian Metro

Pertikai hubungan cinta orang lain

-

Selebriti wanita ini sudah beberapa kali putus cinta dan pernah ada pengalaman putus tunang. Dengarnya, dia bakal berkahwin dalam masa terdekat dengan kekasih baru.

Baru-baru ini teman SS menghadiri sebuah majlis yang turut menampilka­n selebriti wanita ini. Kebetulan teman SS duduk semeja dengannya.

Perbualan mereka bukan saja berkisar mengenai fesyen tetapi semakin rancak apabila selebriti wanita itu bercerita mengenai kekasihnya yang bakal dinikahi.

Teman SS kata, selebriti wanita itu bukan main lagi memuji kekasihnya malah berkongsi betapa bertuahnya dia menjadi teman wanita kekasihnya. Pendek kata, setiap butir kata selebriti itu ibaratnya dunia ini dia yang punya.

Dalam pada berborak, tiba-tiba saja selebriti wanita itu mempertika­ikan hubungan rakan baiknya. Alasannya, sebagai pasangan bercinta perlu jadi seperti dirinya yang setiap hari dipenuhi bunga-bunga cinta.

Teman SS yang berada di meja itu macam nak muntah hijau dibuatnya. Dalam hati teman SS macamlah dia seorang saja yang bercinta.

Lagi satu, kalau betul selebriti wanita itu jenis yang baik, mustahil dia boleh putus cinta banyak kali. Sudah tentu ada yang tak kena pada selebriti wanita itu.

SS: Sebelum kahwin memanglah semuanya indah belaka. Sejak namanya meningkat naik, pelakon wanita ini kian mendongak ke langit. Tahap kesombonga­nnya hanya Tuhan saja yang tahu. Ramai orang sekeliling yang rapat dengannya mula menyampah.

Baru-baru ini, rakan SS terkejut dengan sikap pelakon itu yang tidak pandai jaga hati orang lain di sebuah acara yang dihadiri.

Kisahnya, pelakon wanita itu mendapat tajaan menyaksika­n persembaha­n penyanyi antarabang­sa. Kebetulan wakil penganjur yang memang dikenaliny­a ada pada majlis sama.

Jadi, wakil penganjur itu pun bertanya kepada pelakon itu mengenai konsert berkenaan. Terkejut beruk dibuatnya apabila pelakon itu dengan lantang memaklumka­n konsert itu tak menepati

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia