Harian Metro

Paul CEO baharu Etiqa Life

-

(AI) Stopanik di seluruh Malaysia.

“Setakat ini, kami mempunyai AI di Lembah Klang, Melaka, Johor dan Pulau Pinang, namun kami turut menerima permintaan di Kelantan, Sabah dan Sarawak.

“Selain SP05 bagi motosikal, kami juga mengeluark­an Stopanik GPS Tracker untuk kereta, haiwan peliharaan dan peribadi. Untuk maklumat lanjut boleh melayari www.stopanik.com,” katanya. Etiqa Life Insurance Berhad mengumumka­n pelantikan Paul Low Hong Ceong sebagai Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) yang baharu berkuat kuasa 7 Februari 2019.

Beliau bertanggun­gjawab mengemudi perniagaan insurans hayat dan memantau prestasi syarikat terbabit di Malaysia.

Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan

Etiqa Insurance & Takaful (Etiqa), Kamaludin Ahmad berkata, Paul memiliki pengalaman luas dalam industri insurans hayat terutama dengan syarikat insurans multinasio­nal.

“Kami teruja

>>SP05 dijual pada harga RM360 termasuk pemasangan dan perkhidmat­an

bekerjasam­a dengan kepakarann­ya dalam memacu komitmen Etiqa untuk mewujudkan pengalaman untuk pelanggan kami sama ada untuk membeli, mengemukak­an tuntutan atau menerima pembayaran,” katanya dalam kenyataan di sini.

Paul mempunyai rekod prestasi terbukti lebih 30 tahun dalam industri insurans hayat, perancanga­n kewangan dan pengurusan harta dengan pendedahan pengurusan yang luas serta merangkumi transforma­si perniagaan strategik dan pembanguna­n agensi serta pengurusan bersama syarikat insurans multinasio­nal.

Fast & Easy

 ??  ?? AHMAD Shahid menunjukka­n produk SP05 yang dijual pada harga RM360.
AHMAD Shahid menunjukka­n produk SP05 yang dijual pada harga RM360.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia