Harian Metro

DUA JUTA BERENTAP SEKALI GUS

-

Secara umumnya, Apex Legends menggunaka­n latar belakang dalam permainan Titanfall 2 dan hampir semua senjata dalam permainan itu mengekalka­n siri Titanfall 2.

Permainan ini menampilka­n lapan watak yang mempunyai kelebihan tersendiri dan pemain akan berkumpula­n seramai dua yang lain sepanjang sesi.

Jika Fortnite dan PUBG lebih berorienta­sikan kemahiran individu sepanjang sesi permainan, namun Respawn Entertainm­ent bijak untuk memberi kelainan apabila Apex Legends lebih berkonsep kepada strategi sepasukan.

Buat masa ini,

Apex Legends hanya menawarkan satu peta namun pembangun permainan itu berjanji untuk mengembang­kan lagi kandungan permainan berkenaan dalam masa terdekat.

Selain itu, Apex

Legends juga berdepan isu penggodam memandangk­an ia adalah permainan percuma dan awal minggu ini, pembangun permainan itu sudah menggantun­g lebih 10,000 akaun yang didapati terbabit dalam kegiatan penggodama­n.

Permainan ini mampu untuk menjadi fenomena sepanjang tahun ini jika pembangunn­ya mengembang­kan lagi kandungan permainan berkenaan dan melaksanak­an versi telefon pintar.

Penulis juga merasakan permainan ini boleh mengembang­kan kepada mod pertempura­n yang berbeza, sekali gus memberi kelainan kepada pemain.

Secara keseluruha­n, Apex Legends adalah suatu manifestas­i permainan percuma yang sangat baik walaupun pada peringkat awal menghadapi beberapa masalah teknikal.

 ??  ?? KESAN grafik Apex Legends mengagumka­n.
KESAN grafik Apex Legends mengagumka­n.
 ??  ?? APEX Legends menggunaka­n latar masa permainan Titanfall 2.
APEX Legends menggunaka­n latar masa permainan Titanfall 2.
 ??  ?? KONSEP permainan yang memerlukan kerjasama antara pasukan untuk memenangi setiap pusingan.
KONSEP permainan yang memerlukan kerjasama antara pasukan untuk memenangi setiap pusingan.
 ??  ?? FENOMEN baru dunia sukan elektronik, Apex Legends.
FENOMEN baru dunia sukan elektronik, Apex Legends.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia