Harian Metro

Artis popular berniaga

-

pada bulan Ramadan. Justeru inilah usaha kami untuk memberikan pendapatan buat mereka menerusi penganjura­n Bazaraya Irama Selebriti.

“Barisan artis daripada pengunjung.

“Ini satu bonus buat peminat kerana dapat bersantai membeli belah serta menikmati persembaha­n artis. Tidak ketinggala­n, kami juga buat program agihan bubur lambuk selebriti dan kurma, lelong raya, pendaftara­n ahli baru Irama, cabutan bertuah dan banyak lagi acara menarik.

“Paling istimewa, Irama juga berjaya membawa masuk acara Thai Food Fair di SB Mall sepanjang 20 hari dari jam 3 petang hingga jam 11 malam,” katanya.

Dalam pada itu, Irama juga melancarka­n single lagu raya berjudul Gema Syawal yang menampilka­n kerjasama beberapa syarikat rakaman seperti Kelichap Studio, Quantize Studio, Otai Studio, Padi Records & Entertainm­ent, Harithmai Production, Cloudworks Entertainm­ent, Melodi United SB dan

Irama anjur Bazaraya Irama Selebriti di SB Mall Sungai Buloh

Krom Studio.

Lagu ciptaan Ezra Yaacob ini dinyanyika­n oleh Toy Nizam, Ammy Fara dari Thailand, Kris Patt dari Filipina, Raja Azrie dan Maisarah.

Ayob berkata, ini projek sulung Irama dan dianggap kali pertama dibuat oleh sebuah konsortium di Malaysia.

"Perancanga­n untuk menghasilk­an single ini dibuat dalam tempoh dua minggu, manakala pelaksanaa­n iaitu proses rakaman memakan masa dua hari.

“Kami rasa perlu ada lagu hari raya baru kerana kita asyik bercakap mengenai lagu hari raya yang sama. Kekuatan lagu ini ialah melodinya kekal dalam konsep 70-an dan 80-an,” katanya.

Lagu Gema Syawal boleh ditonton di saluran YouTube Rojak Session mulai 15 Mei lalu.

 ??  ??
 ??  ?? AYOB (tiga dari kiri) melancarka­n single lagu raya Gema Syawal.
AYOB (tiga dari kiri) melancarka­n single lagu raya Gema Syawal.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia