Utusan Borneo (Sabah)

Umno Sabah kekal setia kepada parti Najib jamin pastikan kemajuan Sabah setanding dengan Semenanjun­g

-

BEAUFORT: Umno Sabah kekal setia sama ada dalam senang, suka dan duka kepada parti.

Perdana Menteri Datuk Seri Panglima Najib Tun Razak berkata demikian semasa merasmikan Persidanga­n Umno Zon 3 bagi bahagian Beaufort, Sipitang, Kimanis dan Papar di Dewan Datuk Seri Panglima Haji Mohd Dun Banir, di sini, pada Ahad.

Katanya nilai prinsip kesetiaan perjuangan perlu dihayati serta dibudayaka­n nilai murni dengan berpaksika­n matlamat perjuangan agar parti akan terus berjaya dulu, kini dan selamanya.

“Dalam Umno, apakah nilai dan prinsip yang perlu kita hayati? Pada saya, apa yang perlu kita pertekanka­n adalah kesetiaan.

“Kita boleh ada kelulusan sehingga peringkat PhD, tapi jika tiada kesetiaan kepada pemimpin, parti dan perjuangan, kelulusan yang setinggi gunung pun tidak bererti sama sekali.

“Kita mungkin ada jawatan tinggi dalam kerajaan atau menteri, tetapi jika kita tiada kesetiaan, jawatan tertinggi pun tidak ada makna sama

 ??  ??
 ??  ?? NAJIB bersama barisan kepimpinan Umno Negeri dan Bahagian Beaufort, Sipitang, Papar dan Kimanis menyanyika­n lagu keramat Umno.
NAJIB bersama barisan kepimpinan Umno Negeri dan Bahagian Beaufort, Sipitang, Papar dan Kimanis menyanyika­n lagu keramat Umno.
 ??  ?? KETIBAAN Najib disambut oleh barisan ahli Umno BahagianBe­aufort,Kimanis, Papar dan Sipitang di Majlis Perasmian Persidanga­n Umno Zon 3.
KETIBAAN Najib disambut oleh barisan ahli Umno BahagianBe­aufort,Kimanis, Papar dan Sipitang di Majlis Perasmian Persidanga­n Umno Zon 3.
 ??  ?? ISNIN menyampaik­an ucapan selaku tuan rumah bagi majlis perasmian itu.
ISNIN menyampaik­an ucapan selaku tuan rumah bagi majlis perasmian itu.
 ??  ?? ANIFAH menyampaik­an cenderamat­a kepada Perdana Menteri.
ANIFAH menyampaik­an cenderamat­a kepada Perdana Menteri.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia