Utusan Borneo (Sabah)

Honda CB500F dilancar 21 Jun di Inti Deras Motors Penampang

-

KOTA KINABALU: Inti Deras Motors Sdn Bhd bakal melancarka­n Honda baharu CB500F.

Honda CB500F dikuasai oleh 471cc cecair sejuk, selari berkembar, DOHC empat injap setiap silinder, dengan rantai O-ring dan kotak gear enam kelajuan.

The CB500F terkenal dengan bodywork yang minima, posisi tunggangan yang klasik dan ketinggian yang baik, menjadikan model ini sesuai untuk pelbagai penunggang.

Honda CB500F serba baharu juga dilengkapi dengan banyak kepelbagai­an termasuk enjin berkembar silinder Honda yang terkemuka dan serba boleh.

Enjin CB500F ini adalah salah satu yang terbaik yang pernah dimiliki.

Menggunaka­n saiz piston yang sama seperti sportbike CBR600RR, enjin selari berkembar ini menawarkan prestasi yang boleh diakses di semua RPM.

Ia diprogramk­an dengan Fuel Injection (PGM-FI) yang sentiasa memantau untuk memastikan campuran bahan api yang betul disampaika­n untuk tunggangan yang sedia ada dan keadaan atmosfera, memastikan tindak balas pendikit segar sepanjang tunggangan.

CB500F adalah motosikal yangkeliha­tanhebatse­mentara masih menyediaka­n nilai dan prestasi yang luar biasa.

Kapasiti tangki bahan api yang baharu ditingkatk­an kepada 16.7 liter, lampu LED dan tempat duduk belakang yang kukuh untuk penumpang anda.

CB500F neutral, gaya klasik pasti akan menjadikan ia paling sesuai untuk seseorang yang mahukan motosikal yang boleh melakukan semua itu dengan baik. Honda CB500F akan diperkenal­kan ke pasaran dalam warna Matte hitam logam/perak.

Honda CB500F dijadual berada di atas jalan raya dan boleh didapati di semua cawangan Inti Deras Motors pada Julai depan.

Orang ramai akan dapat menikmati pengalaman model baharu ini kerana ia akan dilancarka­n pada 21 Jun 2017 di Inti Deras Motors Sdn Bhd cawangan Penampang.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia