Utusan Borneo (Sabah)

KM dan isteri teruskan ziarah Aidilfitri ke rumah rakan kenamaan

-

KUCHING: Ketua Menteri Datuk Amar Abang Johari Tun Opengmener­uskankunju­ngan Hari Raya memasuki hari keempat semalam ke beberapa kediaman rakan kenamaan sekitar bandar raya ini.

Menurut satu kenyataan semalam, Abang Johari serta isteri Datin Amar Datuk Juma’ani mengunjung­i kediaman mantan Yang diPertua Negeri, Tun Datuk Patinggi Abang Muhammad Salahuddin serta isteri Toh Puan Datuk Patinggi Norkiah di Sri Impian Kampung Temenggong.

Seterusnya beliau dan isteri mengadakan kunjungan Hari Raya ke kediaman Menteri Muda Pembanguna­n Perusahaan Kecil dan Sederhana dan Usahawan, Datuk Mohd Naroden Majais di Tinggian Demak, Jalan Bako di Petra Jaya.

Ketua Menteri dan isteri juga turut mengadakan kunjungan Hari Raya ke kediaman Menteri Muda Bekalan Air dan Elektrik Luar Bandar (Jalan Pesisir) Datuk Julaihi Narawi di Taman Heritage, Petra Jaya.

Manakala pada sebelah petang, Abang Johari dan Juma’ani mengadakan kunjungan Hari Raya ke kediaman Allahyarha­m mantan Ketua Menteri Datuk Patinggi Tan Sri Adenan Satem di Damai Jaya, Santubong dan disambut balu Allahyarha­m, yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Tanjong Datu, Datuk Amar Jamilah Anu serta ahli keluarga yang lain.

Akhir sekali Ketua Menteri dan isteri telah mengadakan kunjungan ke rumah terbuka Hari Raya, Adun Tupong, Fazzrudin Abdul Rahman diadakan di Dewan Bahasa dan Pustaka, Jalan Tun Abdul Rahman Yaakub, Petra Jaya.

Turut mengiringi Ketua Menteri dan isteri ialah Setiausaha Kerajaan Negeri, TanSriDatu­kAmarMoham­ad Morshidi Abdul Ghani dan Puan Sri Datin Amar Sabtuyah Suib serta beberapa kenamaan yang lain.

 ??  ?? ABANG Johari (lima kiri) serta Juma’ani (lima kanan) serta rombongan merakam kenangan ketika membuat kunjungan Hari Raya di kediaman Tun Salahuddin (enam kiri) dan Toh Puan Norkiah (enam kanan).
ABANG Johari (lima kiri) serta Juma’ani (lima kanan) serta rombongan merakam kenangan ketika membuat kunjungan Hari Raya di kediaman Tun Salahuddin (enam kiri) dan Toh Puan Norkiah (enam kanan).

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia