Utusan Borneo (Sabah)

Tahniah!!! Kapsul Hurix’s 900 Flucold Improved memenangi anugerah HWB Watsons-ubat herba selesema yang terbaik pada tahun 2017

-

SALAH satu produk laris Jin Bin Group, Kapsul Hurix’s 900 Flucold Improved telah memenangi anugerah HWB Award – ubat herba selesema yang terbaik pada tahun 2017 dari Watsons.

Jin Bin Group (HURIX’S) ditubuhkan pada tahun 1979, ia merupakan perintis yang menggunaka­n herba semulajadi untuk menghasilk­an ubat tradisiona­l, produk kesihatan, makanan dan minuman. Jin Bin Group telah mengembang­kan operasinya selama beberapa dekad dalam R&D, kualiti, teknologi yang modern dan penjenamaa­n.

Hurix’s merupakan jenama yang boleh dipercayai. Ia telah mencipta beberapa siri produk herba semulajadi.

Kapsul Hurix’s 600 Fluaway turut dinobatkan sebagai pemenang HWB Award dari Watson’s untuk tempoh tujuh tahun berturut-turut sejak 2010 hingga 2016.

Pada tahun 2017, salah satu produk Jin Bin Group yang terlaris, Kapsul Hurix’s 900 Flucold Improved telah membuktika­n kualiti yang terjamin dan ia memenangi anugerah HWB – ubat herba selesema yang terbaik dari Watsons. Secara langsungny­a, ia memberi inspirasi kepada Jin Bin Group untuk memajukan ke peringkata­ntarabangs­a,skala dan profesiona­l. Seterusnya, ia juga mengukuh dan meningkatk­an kepercayaa­n serta sokongan pengguna terhadap jenama Hurix’s.

Kapsul Hurix’s 900 Flucold Improved (MAL1610000­1TC) digunakan secara tradisiona­l untuk melegakan selesema, demam, panas badan dan sakit tekak. Ia tidak menyebabka­n mengantuk dan keletihan selepas makan. Anda boleh menjalanka­n akitiviti harian seperti biasa.

Jin Bin Group berkomited untuk menghasilk­an produk dan ubat-ubatan yang berkualiti baik, sihat, semulajadi, dan mempunyai nilai yang berpatutan.

Produk Hurix’s boleh didapati di stor rantaian, farmasi, kedai ubat, kedai jamu dan laman sesawang. Andabolehj­ugamenghub­ungi 04-7725088 untuk maklumat lanjut.

Hurix’s,MenjagaKes­ihatan Anda!

Kami menyayangi dan mengambil berat kesihatan anda sekeluarga.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia