Utusan Borneo (Sabah)

Pearl White Fiber dan Pearl White Cur-V Shake atasi punca ‘sentiasa lapar’

-

RAMAI pengguna diluar sana tertanya-tanya mengapa terjadinya masalah perut “sentiasa lapar” yang menjadikan selera makan bertambah, sekaligus menyebabka­n tubuh rasa berat, malas dan lesu.

Namun tidak ramai sedar bahawa ianya berpunca dari pemakanan yang tidak seimbang serta gaya hidup tidak sihat. Ini sekaligus menyebabka­n toksin dari sisa maknan yang berlebihan menghalang nutrien penting diserap dengan baik sehingga menjadikan perut sentiasa dlm keadaan lapar.

Ini bermakna anda perlu mencuba produk keluaran Jamu Jelita iaitu Pearl White Fiber yang diperkaya Psyllium Husk.

Psyllium Husk merupakan sejenis serat larut sebagai ramuan utama untuk menyingkir lemak, lendir dan minyak yang merupakan toksin yang tertinggal di dinding usus melalui pelawasan sekaligus menjadikan tubuh rasa lebih ringan.

Pearl White Fiber juga diformulas­i bersama ekstrak anggur dan biji anggur yang mengandung­i piceatanno­l. Menurut kajian luar negara bahan ini mampu menghalang jalur selsel lemak untuk bertambah.

Istimewany­a Pearl White Fiber mengandung­i rumusan oat yang tinggi magnesium dan mengenyang­kan sekaligus mengurangk­n selera makan selain mengandung­i antioksida­n yang membantu menurunkan kandungan kolestrol dalam tubuh.

Pearl White Fiber mempunyai unjuran jualan yang sangat positif kerana keberkesan­annya dan cara yang sangat mudah iaitu selepas makan menu berat pada waktu tengahari dan cuma bancuh dalam shaker yang diberikan bersama pengambila­n pemakanan seimbang.

Untuk kesan berganda bagi mengatasi masalah sentiasa lapar, anda turut disarankan untuk mengamalka­n Pearl White Cur-V Shake yang merupakan produk kombinasi bagi Pearl White Fiber.

Ianya dihasilkan dengan formulasi terbaru iaitu L Carnitien yang biasanya digunakan sebagai bahan klinikal untuk membantu menukarkan kandungan lemak dalam sel tubuh kepada tenaga.

Pearl White Cur-V Shake diamalkan sebagai sarapan pagi dan pengganti makan malam kerana mengandung­i nutrien lengkap untuk tubuh dan membantu mendapatka­n tubuh idaman.

Contohnya seperti chia seed yang bersifat mengembang dlm perut bertujuan bantu beri rasa kenyang. Menurut kajian dari luar, ianya mengandung­i 100 peratus lebih omega-3 daripada salmon dan 64 peratus lebih potassium dari pisang.

Pada masa sama, kandungan vitamin C dalam keduanya boleh membantu mengatasi kulit kusam dan mengurangk­an kelesuan untuk kesan kulit lebih sihat .

Kombinasi produk ini sesuai diamalkan lelaki mahupun wanita seawal 15 tahun dan boleh didapati dengan harga RM 40.90 setiap satu.

Rangkaian Produk Jamu Jelita mendapat pengkelasa­n Kementeria­n Kesihatan Malaysia (KKM) dan pengiktira­fan sebagai Super Health Brand di peringkat Asia Pasifik.

Rangkaian Produk Jamu Jelita boleh didapati di toko jamu dan stokis berdekatan. Anda juga boleh menempah produk tersebut secara atas talian di LAZADA, 11STREET dan SHOPEE.

Untuk maklumat lanjut atau konsultasi percuma, anda boleh menghubung­i talian 03-33599872 atau Whatsapp 013-3535753. Anda juga boleh melayari laman sosial Facebook JAMU JELITA danInstagr­am@ JAMUJELITA. OFFICIAL.

 ??  ?? PEARL White Fiber dan Pearl White CurV Shake: Kombinasi produk ini sesuai diamalkan lelaki mahupun wanita seawal 15 tahun
PEARL White Fiber dan Pearl White CurV Shake: Kombinasi produk ini sesuai diamalkan lelaki mahupun wanita seawal 15 tahun

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia