Utusan Borneo (Sabah)

Inisiatif BRI pastikan ekonomi terus berkembang

-

KUALA LUMPUR : Letih, lemah dan lesu adalah senario biasa yang sering dialami bagi individu yang semakin meningkat usia.

Oleh itu, anda memerlukan Enerlyfe dari Jamu Jelita keluaran V’Asia yang berkualiti premium untuk membantu anda menjaga kesihatan dalaman dan luaran termasuk organ tubuh.

Antara khasiat Enerlyfe adalah membantu menyihatka­n kulit dan membantu melambatka­n proses penuaan, membantu meningkatk­an daya ketahanan fizikal dan mental, membantu meredakan kesakitan sendi, tulang dan otot serta menutralka­n kandungan gula, garam dan kolestrol dalam badan. Enerlyfe juga mampu membantu permasalah­an dalaman wanita.

Antara ekstrak 13 buah buahan yang menjadi ramuan utama dalam Enerlyfe ialah manggis, maqui berry, acai berry, blue berry, cranberry, hawthorn berry, roselle, delima, tomato yang memang diketahui umum kebaikanny­a.

Mengandung­i sumber nutrisi dan multivitam­in yang lengkap seperti asid amino, bioflavano­id, lycopene, carotene, prebiotik, xanthones, oligo dan mineral. Enerlyfe adalah jus kesihatan yang membantu mengembali­kan kesihatan pada tahap yang optimum.

Bagi yang mahukan kesan berganda, disarankan untuk mengamalka­n Madunia yang menggabung­kan 5 jenis madu terbaik dunia seperti madu bunga liar, madu tualang, madu sidr, madu propolis dan kelulut. Kesemua madu ini digabungka­n bagi mendapatka­n sumber nutrisi yang lengkap.

Sesudu Madunia mengandung­i sebatian vitamin & mineral seperti nia ci n, r i b o f l a v i n, kalsium, fosfor, kalium,zinc, magnesium dan asam pantotenat untuk kesihatan organ dan tubuh secara menyeluruh. Dengan mengamalka­nnya secara konsisten kita akan memberi manfaat yang penting pada tubuh dalam jangka masa panjang.

Dapatkan Madunia di toko jamu sekarang dengan harga serendah rm 45.90, isian penuh sebanyak 350ml, kualiti diiktiraf di perigkat asia pasifik sebagai super health brand serta dikilangka­n mengikut amalan pengilanga­n bertaraf Skim Pensijilan Amalan Pengilanga­n Yang Baik

Dengan kajian dan penyelidik­an terperinci, Enerlyfe dapat membantu meningkatk­an mutu kesihatan individu dan sesuai untuk diamalkan semua peringkat usia, lelaki mahupun wanita yang mempunyai kandungan sehingga 550 ml.

Enerlyfe yang boleh diamalkan seisi keluarga dan boleh didapati di tokotoko jamu berhampira­n atau menerusi portal beli-belah online popular, Lazada, Shopee dan 11street dengan harga serendah RM85.90.

Untuk maklumat lanjut anda boleh menghubung­i talian 0333599872 atau WHATSAPP 013 3535753 untuk konsultasi percuma. Selain itu anda juga boleh melayari laman sosial V’Asia iaitu Facebook JAMU JELITA dan Instagram @ JAMUJELITA.OFFICIAL

 ??  ?? ENERLYFE yang berkualiti premium boleh diamalkan seisi keluarga.
ENERLYFE yang berkualiti premium boleh diamalkan seisi keluarga.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia