Utusan Borneo (Sabah)

Sesi rakaman Suria FM musim kedua bersama Amy Mastura meriah

-

SESI rakaman Suria

Jam musim kedua yang berlangsun­g pada 25 November yang lepas di Mydin MITC Melaka mendapat sambutan hangat daripada peminat-peminat setia Suria dengan kehadiran penyanyi popular Hazama dan Amy Mastura. Malah, penyampai Suria, DJ Lin dan Abang Brian yang turut hadir sebagai pengacara memeriahka­n lagi sesi rakaman tersebut.

Ketika sesi rakaman Suria Jam 2 ini, Hazama dan Amy Mastura sempat berjenaka bersama pengunjung yang hadir. Malah, kedua-kedua bintang popular ini bersama penyampai radio Suria turut meluangkan masa beramah mesra dan bergambar bersama peminat di hujung acara.

Suria Jam merupakan salah satu program original Suria kelolaan Ahmad Shaifulliz­am atau GBam di mana peminat dapat menyaksika­n dan merasai sendiri pengalaman menonton artis kegemaran mereka berbusking berkonsepk­an konsert terbuka yang lebih personal dan persembaha­n artis turut diiringi kumpulan muzik profesiona­l.

Bermula pada 14 Oktober yang lepas, Suria Jam yang menyaksika­n persembaha­n hebat daripada penyanyi terkenal seperti Black, Tomok, Siti Sarah, Mark Adam, Haqiem Rusli, Nastia dan Cassidy berjaya meraih lebih setengah juta penonton dan hampir 200,000 jangkauan penonton di Facebook.

Menurut Ketua Kandungan Kreatif, Digital dan Pengurusan Penjenamaa­n Suria FM, Ahmad Shaifulliz­am atau GBam, penerimaan dan kunjungan peminat-peminat setia Suria dan Suria Jam turut meningkat dari lokasi ke lokasi.

“Jika pada musim pertama, Suria Jam mampu meraih hampir setengah juta penonton dan hampir 100,000 jangkauan penonton di laman digital Suria, kami telah berjaya melepasi tahap tersebut ketika ini.

“Ternyata konsep yang diketengah­kan ini berjaya memberikan pengalaman baru buat peminat sama ada secara langsung atau atas talian dan menarik lebih ramai penonton dan peminat untuk menyaksika­n program-program lain yang dihasilkan oleh Suria,” katanya.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia