Utusan Borneo (Sabah)

Pertanding­an sukan cungkil bakat terpendam

-

KOTA KINABALU: Kelab Sukan dan Rekreasi Jabatan Pembanguna­n& Penyelang gara a n UMS berjaya menghilang­kan stres dan kebosanan bekerja dengan menganjurk­an aktiviti sukan yang telah diadakan di sini baru-baru ini.

Menceriaka­n aktiviti sukan berkenaan adalah pertanding­an secara tertutup bagi pingpong dan dart mengikut rumah di dalam kelab (Rumah Merah ,rumah hijau, rumah biru dan rumah kuning )

Acara yang diadakan selepas waktu bekerja itu telah berjaya mencungkil bakat yang terpendam dalam kalangan ahli kelab yang berdaftar.

Dalam acara pingpong telah dibahagika­n kepada tiga kategori iaitu perseorang­an, beregu dan campuran.

Dalam acara perseorang­an ping pong johan dimenangi oleh Rumah Merah yang diwakili oleh Ir.Pungut Ibrahim naib johan disandang oleh Basrin Abbas, tempat ketiga dan keempat dimenangi oleh rumah kuning yang diwakili oleh Mohd. Razali Cama dan Walter Marium.

Dalam acara beregu pula, johan dimenangi Rumah Hijau yang diwakili oleh Mohd.Ridzuan Ibrahim dan Shahrul , naib johan dimenangi Rumah Merah diwakili oleh Azlan Jasmin dan Asnawi Jamnul dan ketiga disandang Rumah Merah diwakili oleh Sanjay Hassan dan Herman Lairi.

Bagi kategori beregu campuran pula, Johan dimenangi oleh Rumah Biru pasangan Azlan Malla dan Alizah Fadzlur, tempat kedua dimenangi oleh pasangan Rudy Ngo Kwei Fatt dan Edith Kulintin dan ketiga jatuh kepada Rumah Kuning yang diwakili oleh Awang Rusdey dan Asafiah Kamsin.

Bagi pertanding­an dart pula johan dimenangi Rumah Merah yang diwakili oleh Ir.Pungut Ibrahim, Fredoline Aben Albil , Azlan Jasmin, Thomas Ambau, dan Devilella Dulait. Naib johan dimenangi Rumah Hijau yang diwakili oleh Mohd.Ridzuan Ibrahim, Mohd.Firdaus Anson, Edmund Cheristoph­er, Rolan Ripah, Sumiah Suhailah Yusof dan Rozaini Sajap dan tempat ketiga telah dikongsika­n bersama Rumah Kuning dan Biru.

 ??  ?? JOHAN pertanding­an dart dari kiri Azlan, Thomas, Fredoline, Sanjay, Sopian ( Pengerusi Penganjur ) Alexander dan Deviella.
JOHAN pertanding­an dart dari kiri Azlan, Thomas, Fredoline, Sanjay, Sopian ( Pengerusi Penganjur ) Alexander dan Deviella.
 ??  ?? SEBAHAGIAN pemain dari Rumah Kuning dan Merah dari kanan Jumardi, Samsun, Sanjay dan Herman Lairi berpuas hati setelah menyertai kejohanan ping pong anjuran kelab sukan dan reaksi JPP.
SEBAHAGIAN pemain dari Rumah Kuning dan Merah dari kanan Jumardi, Samsun, Sanjay dan Herman Lairi berpuas hati setelah menyertai kejohanan ping pong anjuran kelab sukan dan reaksi JPP.
 ??  ?? PUNGUT bersama-sama sebahagian para pemain dart Kelab Sukan Dan Rekreasi JPP.
PUNGUT bersama-sama sebahagian para pemain dart Kelab Sukan Dan Rekreasi JPP.
 ??  ?? PERLAWANAN akhir Rumah Kuning (Fadzley dan Sopian) bertemu dengan Rumah Hijau ( Mohd.Ridzuan dan Shahrul).
PERLAWANAN akhir Rumah Kuning (Fadzley dan Sopian) bertemu dengan Rumah Hijau ( Mohd.Ridzuan dan Shahrul).

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia