Utusan Borneo (Sabah)

MASwings tawar promosi bulan Ramadan Al-Mubarak

-

KOTA KINABALU: MASwings menawarkan satu lagi promosi penerbanga­n mulai 18 Mei hingga 31 Julai 2018 sempena bulan Ramadan tahun ini.

Bagi mereka yang terlepas daripada penjualan khas ‘Kaamatan dan Gawai’ MASwings sebelum ini, kini adalah peluang untuk merebut tawaran yang menakjubka­n selama dua minggu yang terhad hanya serendah RM168 dengan tawaran terkini Ramadan Al-Mubarak MASwings.

Promosi ini secara khusus disatukan untuk menawarkan pelanggan peluang untuk perjalanan di dalam dan di seluruh Sabah serta Sarawak, sama ada pada masa lapang untuk bercuti atau untuk tujuan perniagaan.

Bagi orang Islam, ini adalah peluang untuk merancang perjalanan pulang ke rumah untuk malam berbuka puasa dengan orang yang tersayang.

Sebagai sebahagian daripada usaha berterusan syarikat penerbanga­n ini untuk menawarkan keselesaan­sertakesel­esaan bagi setiap penumpang semasaperj­alananmere­ka, semua tiket MASwings pada penerbanga­n ATR termasuk elaun bagasi daftar masuk 20kg dan minuman ringan.

Tambang ‘Ramadan Al-Mubarak’ MASwings termasuk cukai lapangan terbang, cukai barangan dan perkhidmat­an (GST), yuran penerbanga­n terhad (CIF) dan tertakluk kepada terma serta syarat MASwings.

Tawaran ini juga boleh didapati melalui laman web MASwings/ Penerbanga­n Malaysia, pejabat tiket dan ejen perjalanan yang dilantik atau melalui Pusat Panggilan 24 jam di nombor bebas tol 1300 88 3000.

Maklumat lanjut mengenai destinasi, tambang dan jadual penerbanga­n boleh didapati di laman web MASwings www. maswings.com.my.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia