Utusan Borneo (Sabah)

Kedai roti ‘Mr France’ dibuka pada hari ini

-

KOTA KINABALU: Kedai roti ‘Mr France’ akan dibuka pada hari ini (18 Mei) bersamaan hari Jumaat yang bertempat di Centre Point Sabah.

Roti jenama Mr France ini dibakar secara segar dan sihat yang pastinya boleh membawa kemesraan kepada pelanggan. Roti yang sedap dan lazat ini pastinya boleh membuka selera anda semua!

Kedai roti yang bertempat di Centre Point ini adalah cawangan pertama yang dibuka di dalam Servay Premier yang juga akan dirasmikan pada hari yang sama. Kedai ini pastinya akan terus mengembang­kan perniagaan­nya dengan membukabeb­erapacawan­gan di tempat lain di sekitar Sabah.

Mr France mempunyai tiga keistimewa­an, ciri pertama adalah penghasila­n yis buatan sendiri yang bersifat semula jadi dan tanpa bahan pengawet, roti Croissant, roti panggang dan makanan berkhasiat yang lain.

Selain itu, roti-roti yang disediakan adalah mengikut cara penghasila­n Perancis. Ciri yang terakhir pula adalah kek dibuat menggunaka­n bahan-bahan yang segar.

Sempena pembukaan cawangan kami yang pertama, kami dengan berbesar hati ingin memberi 100 roti secara percuma selama lima hari kepada pelanggan kami bermula dari 18 hingga 22 Mei (terma dan syarat).

Antara roti yang akan diberikan secara percuma adalah: Puffs (18 Mei), Cheese Sticks (19 Mei), Croissants (20 Mei), Donuts (21 Mei) dan Sweet Bun (22 Mei).

Pelanggan hanya perlu membuat pembelian sebanyak RM4.99 dalam satu resit tunggal di antara jam 11 pagi dan 12 tengahari dan 5-6 petang pada lima hari yang telah ditetapkan seperti di atas untuk penebusan roti percuma.

Pelanggan digalakkan untuk datang pada masa-masa tertentu kerana roti percuma adalah terhad kepada 100 biji sahaja agar anda tidak pulang dengan tangan kosong.

Untuk maklumat lanjut, andabolehm­enghubungi­kami di talian 014 -9006366.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia