Utusan Borneo (Sabah)

Hai semua.. selamat berpuasa

-

BULAN puasa sudah menjelma, Emma seperti orang lain masih meneruskan kerja macam biasa, jadi kenalah tahan rasa lapar sama dahaga juga.

Harap-harap tahun ini Emma dapat melaksanak­an puasa sepenuhnya. Semangat terus gais.

Perbezaan puasa Emma pada tahun ini ialah lagi banyak cabaran berbanding tahun lepas.

Yang pertama komitmen kini bertambah banyak walaupun undangan menyanyi masih lagi macam biasa. Jadi kalau ada yang rindu mau dengar suara Emma boleh saja kamu cari cover lagu yang Emma dan The Bida Crew Pagi Era Sabah (JAY , LOPZ & ADNAN ) yang kami kasi nama #ERAWEEKEND­JAM. Tapi kadang-kadang ada artis lain juga jadi jemputan kami.

Cabaran yang kedua Emma mesti mau ambil tahu macam mana jaga suara masa berpuasa. Sebab kalau tugas sebagai penyampai radio ini kan guna suara so sama juga macam menyanyi harap-harap la nanti tidak terjejas kesihatan.

Tambahan pula lagu untuk slot kami #ERAWEERKEN­DJAM sentiasa diupdate. Bagaimanap­un bagi edisi Hari Raya yang tidak lama lagi kami update lagu raya pula. So jangan lupa dengar dan tengok video cover terbaru Emma dan The Bida Crew Pagi Era Sabah (JAY , LOPZ & ADNAN ) di Facebook page kami ERA Sabah.

Kalau-kalau ada yang terlupa, Emma ke udara 1pm – 4pm untuk segment #BBKK di radio ERA SABAH setiap Isnin sampai hari Jumaat.

Mau tau aktiviti harian Emma bikin apa update saja dari Instagram Story saya di EmmaSuhaim­i. Jadi pigi la follow ok.

 ??  ?? EMMA
EMMA
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia