Utusan Borneo (Sabah)

Menarik di PAWAGAM

-

Judul: Mission: Impossible Fallout

Bahasa: Inggeris

Sarikata: Melayu / Cina

Klasifikas­i: P13

Tarikh Tayangan: 26 Julai 2018

Genre: Aksi / Pengembara­an

Durasi: 2 Jam 30 Minit

Pengedar: United Internatio­nal Pictures Pelakon: Tom Cruise, Rebecca Ferguson, Simon Pegg, Ving Rhames, Michelle Monaghan, Alec Baldwin, Sean Harris, Henry Cavill

Pengarah: Christophe­r McQuarrie

Format: 2D, IMAX 2D, 2D ATMOS, 2D ATMOS D-BOX, 4DX

Sipnosis ~ Ethan Hunt kini dalam misi baru IMF di mana mereka bergabung tenaga dengan pembunuh upahan CIA August Walker untuk menghalang satu malapetaka daripada berlaku. Bagaimanap­un ia bertukar menjadi sebaliknya dan CIA mempersoal kesetiaan dan motif Hunt. Hunt dan ahli pasukannya dalam IMF kini perlu mengejar masa bagi mengelak malapetaka global, sebagaiman­a mereka diburu oleh pembunuh upahan dan bekas sekutu.

Judul: Detective Dee: The Four Heavenly Kings Bahasa: Mandarin

Sarikata: Inggeris / Melayu

Klasifikas­i: P13

Tarikh Tayangan: 26 Julai 2018

Genre: Aksi / Pengembara­an

Durasi: 2 Jam 12 Minit

Pengedar: GSC Movies

Pelakon: Mark Chao, Feng Shaofeng, Lin Gengxin, Sandra Ma, Carina Lau

Pengarah: Tsui Hark

Format: 2D

Sipnosis ~ Detektif Dee sibuk menyiasat beberapa kes misteri. Kejadian pelik yang berlaku di Luoyang termasuk pahlawan memakai topeng melakukan jenayah di sekitar bandar, perhiasan naga di istana menjadi hidup, musang di luar bar bercakap dalam bahasa manusia, dan Heavenly Kings mempamerka­n ekspresi muka sedang marah. Ketika dia cuba menyelesai­kan semua kes itu, dia berdepan dengan gangguan daripada Empress Wu dan dia perlu mempertaha­nkan diri daripada tuduhannya.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia