Utusan Borneo (Sabah)

MASwings sambut ulangtahun ke-11 dengan tambang emas RM111

-

KOTA KINABALU: MASwings, penerbanga­n anda untuk rakyat Sabah dan Sarawak, menandakan perkhidmat­an selama sebelas tahun di Sabah dan Sarawak dan Wilayah Persekutua­n (WP) Labuan pada Oktober ini.

Sempena sambutan ini, MAS w i n g s menawarkan Ulang Tahun Ke-11 Istimewa ‘untuk semua destinasi domestikny­a dengan harga tambang RM111 sehala.

Harga Emas ini dengan satu hala untuk semua tambang adalah untuk direbut dari 4 Oktober hingga 31 Oktober, dengan tempoh perjalanan bermula dari 6 Oktober hingga 31 Disember 2018.

Ia terpakai bagi semua laluan penerbanga­n ATR 72-500 sahaja.

“Selama 11 tahun beroperasi, MASwings berbangga dengan pencapaian­nya walaupun menghadapi cabaran operasi yang kami hadapi setiap saat ini dan kemudian memenuhi harapan dan kewajipan untuk berkhidmat kepada rakyat di Sabah, Sarawak dan WP Labuan terutama dalam memenuhi keperluan perjalanan yang penting kepada beberapa komuniti luar bandar yang terpencil,” kata Ketua Pegawai Eksekutif MASwings, Aminuddin Zakaria.

“Sokongan berterusan rakyat Borneo telah meletakkan MASwings di mana ia berada pada hari ini.

Jadi kami meraikan Ulang Tahun Ke-11 kami dengan menawarkan Harga Emas ini sebanyak RM111 kepada pelanggan kami sebagai cara kami mengucapka­n terima kasih atas sokongan tidak terhenti-henti,” katanya.

Aminuddin juga berkata bahawa MASwings akan meneruskan peranannya dalam menyediaka­n perkhidmat­an perjalanan udara yang selamat dan boleh dipercayai dengan usaha berterusan untuk meningkatk­an penawarann­ya yang mendalam dan menyampaik­an Hospitalit­i Malaysia sebagai identiti di setiap titik sentuhan perkhidmat­an dan operasi.

Dalam menandakan sambutan Ulang Tahun Ke-11 MASwings tahun ini, syarikat penerbanga­n ini memberikan sejumlah 111 tiket percuma kepada penumpang bertuah MASwings yang memilih penerbanga­n ATR 72-500 sepanjang bulan Oktober 2018.

Tambang emas MASwings termasuk cukai lapangan terbang, yuran pengangkut­an yang dihadkan dan tertakluk kepada terma dan syarat MASwings.

Ia juga termasuk 20kgs elaun bagasi daftar masuk dan minuman ringan yang merupakan sebahagian daripada usaha berterusan syarikat penerbanga­n untuk menawarkan keselesaan dan Hospitalit­y Malaysia semasa perjalanan.

Tambang ini boleh didapati melalui laman web MASwings / Malaysia Airlines, pejabat tiket, dan agen perjalanan yang dilantik atau melalui Pusat Panggilan 24 jam di nombor bebas tol 1300 88 3000.

Maklumat lanjut mengenai destinasi, tambang dan jadual penerbanga­n boleh didapati di laman web MASwings ‘www. maswings.com.my.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia