Utusan Borneo (Sabah)

Pizza Hut bawa keseronoka­n dengan Chicken Cheesy Bites baharu

-

KOTA KINABALU: Pizza Hut Malaysia (Pizza Hut), rangkaian piza No. 1 Malaysia hari ini, kembali dengan piza kegemaran ramai, Chicken Cheesy Bites.

Bersama dengan letupan rasa yang tak dijangka, ia pasti menambah keseronoka­n semasa makan bersama keluarga dan rakan-rakan.

Tersembuny­i di antara 18

cheesy bites adalah dua cebisan keju berperisa cili yang pasti memberi rasa letupan kepada yang memakannya.

Bagi menjadikan Chicken Cheesy Bites sesuatu yang menyeronok­kan, Pizza Hut akan menyediaka­n prop istimewa untuk pelanggan yang menyertai permainan

‘Siapa Kena the Spicy Bites’ bersama keluarga dan rakan-rakan, seterusnya mengabadik­an pengalaman seronok itu di media sosial.

Bukan itu sahaja, bagi kelainan rasa, Pizza Hut juga bakal memperkena­lkan dua letupan masam di antara 18 bites pada bulan hadapan.

Sebagai tambahan kepada 18 cheesy bites yang dipenuhi dengan limpahan keju cheddar clan mozarella (dan dua cebisan cili pedas), Chicken Cheesy Bites juga didatangka­n dengan lapisan sos salsa tomato, ditabur dengan isi ayam carik, bebola ayam serta keju.

Ketua Pegawai Eksekutif, Bahagian Restoran QSR Brands (M) Holdings Bhd Merrill Pereyra berkata, “Setelah hampir 36 tahun menyajikan piza lazat kepada pelanggan, kami lihat mereka teruja apabila disajikan makanan baharu yang melangkaui bahan yang digunakan tetapi ditambah dengan pengalaman yang menyeronok­kan.”

“ChickenChe­esyBitesba­haru kami diinspiras­ikan daripada pengalaman kanak-kanak Malaysia yang menjadikan gurauan sebagai cara berinterak­si dan berseronok bersama-sama.

“Kami mewujudkan semula keseronoka­n ini dengan memberi pelanggan peluang untuk berseronok dengan sesama sendiri dan kena dengan Chicken Cheesy Bites yang dipenuhi rasa letupan mengejut, sekali gus mengeratka­n hubungan persahabat­an dan berseronok bersama-sama.

“Lebih meriah lagi, majlis pelancaran piza baharu kami diadakan bersama barisan pelakon Gol & Gincu Vol.2, sebuah filem yang sinonim dengan persahabat­an,” katanya.

Majlis pelancaran itu yang diadakan di Petaling Jaya turut dihadiri krew Gol & Gincu Vol.2 yang menampilka­n Diana Danielle, Aedy Ashraf dan Jad Hidhir yang bukan sahaja mendemonst­rasikan cara menikmati Chicken Cheesy Bites baharu, malah mereka bermain dan bergurau sesama sendiri dengan gigitan cili sambil mempamerka­n masa riang bersama.

Kerjasama Pizza Hut bersama Gol & Gincu Vol.2 adalah bersempena pelancaran Chicken Cheesy Bites baharu serta penayangan filem ini pada 25 Oktober.

Kolaborasi ini akan turut melibatkan beberapa kempen serta aktiviti yang bakal menambahka­n keriangan dan menjadi platform bagi rakyat menemukan semula ikatan hubungan menerusi pengalaman menyeronok­kan.

Bagi menjadikan pengalaman ini lebih luar biasa, Pizza Hut ingin memastikan pelanggan bukan hanya ‘kena’ gigitan cili atau masam, tetapi juga ‘kena’ hadiah yang menakjubka­n.

Jaminan hadiah sehingga RM6 juta bakal diberikan kepada pelanggan dengan setiap pembelian Chicken Cheesy Bites sebagai sebahagian daripada peraduan ‘Siapa Kena’. Ia tertakluk kepada pelanggan yang makan di restoran, bawa pulang dan penghantar­an pesanan.

Untuk merasai sendiri letupan Chilli Bites dan untuk menyertai peraduan Siapa Kena, layari www.pizzahut. com.my/en/chickenche­esybites.

 ?? -Oleh KENNEDDY CORLLEUS ?? GAMBAR ALBUM... Menteri Pelajaran dan Inovasi Datuk Dr Yusof Yacob (lima kiri) dan rombongan merakam kenangan bersama Ketua Menteri Sabah Datuk Seri Panglima Haji Mohd Shafie Haji Apdal (tujuh kiri), Menteri Industri Utama Teresa Kok (enam kanan) dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Undang-undang) VK Liew (enam kiri) di lobi Parlimen.
Yusof diiringi Ketua Bahagian Parti Warisan Sabah (Warisan) Sipitang Hj Mahadi Mumin, Timbalan Ketua Bahagian Warisan Sipitang Harunshah Ibrahim, Ketua Daerah Sipitang Kamis Daming, Ketua Wira Warisan Bahagian Sipitang Mohd Nazib Maidan dan Ketua Wirawati Warisan Bahagian Sipitang Ejian Ahli berkunjung ke Dewan Rakyat sempena Persidanga­n Parlimen dan majlis angkat sumpah Ahli Parlimen Port Dickson Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Isnin.
-Oleh KENNEDDY CORLLEUS GAMBAR ALBUM... Menteri Pelajaran dan Inovasi Datuk Dr Yusof Yacob (lima kiri) dan rombongan merakam kenangan bersama Ketua Menteri Sabah Datuk Seri Panglima Haji Mohd Shafie Haji Apdal (tujuh kiri), Menteri Industri Utama Teresa Kok (enam kanan) dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Undang-undang) VK Liew (enam kiri) di lobi Parlimen. Yusof diiringi Ketua Bahagian Parti Warisan Sabah (Warisan) Sipitang Hj Mahadi Mumin, Timbalan Ketua Bahagian Warisan Sipitang Harunshah Ibrahim, Ketua Daerah Sipitang Kamis Daming, Ketua Wira Warisan Bahagian Sipitang Mohd Nazib Maidan dan Ketua Wirawati Warisan Bahagian Sipitang Ejian Ahli berkunjung ke Dewan Rakyat sempena Persidanga­n Parlimen dan majlis angkat sumpah Ahli Parlimen Port Dickson Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Isnin.
 ??  ?? STAF Restoran Pizza Hut menunjukka­n piza Chicken Chessy Bites baharu untuk dinikmati pelanggan.
STAF Restoran Pizza Hut menunjukka­n piza Chicken Chessy Bites baharu untuk dinikmati pelanggan.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia