Utusan Borneo (Sabah)

Peluang istimewa membeli-belah di Parkson pada Hari Ahli BonusLink

-

KUALA LUMPUR: Hari gaji hampir tiba dan mahukah anda membeli sehelai atau dua baju, pakaian untuk anak-anak, sepasang seluar jeans atau satu set kain cadar pada harga diskaun istimewa?.

Kini anda boleh merebut peluang ini! Pada 26 - 28 Oktober ini (Jumaat hingga Ahad), kunjungi mana-mana stor Parkson sempena Hari Ahli BonusLink bulan ini dan membeli-belah sepuaspuas­nya.

Sebagai ahli BonusLink, anda akan menerima lima kali ganda mata ganjaran bagi pembelian di seluruh stor apabila anda membeli-belah dengan Kad BonusLink.

Menerusi mata yang terkumpul, anda boleh menebus Baucer Hadiah Parkson dengan tempoh sah selama dua tahun dan mengumpulk­an lebih banyak mata BonusLink apabila anda membeli-belahmengg­unakan Baucer Hadiah Parkson.

Para pelanggan juga akan menerima Baucer Diskaun Parkson bernilai RM10 percuma dengan setiap pembelian bernilai RM150 di seluruh stor dan Baucer Promosi Parkson bernilai RM20 percuma dengan setiap pembelian berjumlah RM200 daripada bahagian Kosmetik & Wangian.

Jangan lupa untuk menikmati tawaran eksklusif yang berbeza di seluruh stor dan dapatkan penjimatan hebat secara eksklusif pada Hari Ahli BonusLink! Jangan ketinggala­n kerana ada sesuatu yang istimewa untuk semua!.

Masih belum menjadi ahli? Dapatkan Kad BonusLink anda dengan mengunjung­i kaunter Khidmat Pelanggan stor Parkson berhampira­n anda untuk mendaftar.

Layari e-Mailer kami di www.parkson.com.my. Hari Ahli BonusLink adalah hari jualan istimewa dengan kerjasama antara Parkson Malaysia dan BonusLink Malaysia.

 ??  ?? KUNJUNGI mana-mana stor Parkson sempena Hari Ahli BonusLink pada 26 hingga 28 Oktober ini.
KUNJUNGI mana-mana stor Parkson sempena Hari Ahli BonusLink pada 26 hingga 28 Oktober ini.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia