Utusan Borneo (Sabah)

Bersedia untuk pengalaman Super-Asli dengan Smoky PERI-PERI Nando’s

-

KOTA KINABALU: Nando yang terkenal dengan ayam PERI-PERI panggang sentiasa digemari kerana ramuannya.

Pada musim perayaan ini, ayam panggang berkenaan membawa lebih banyak rasa Afrika ke dalam makanan Nando anda.

Diilhamkan oleh gabungan ajaib warna-warni Afrika, warisan unik dan rasa berasap memasak terbuka telah melahirkan Smoky PERiPERi.

Ia memberikan rasa yang kaya dengan penuh manis, paprika yang berasap, sedikit zesty kapur, herba semulajadi yang menarik dan sentuhan yang menyentuh jenama Nando’s African Birds Eye Chilli.

Semua gabungan ini memberikan rasa berasap yang unik, mengingatk­an barbeku yang baik.

Smoky PERi-PERi lebih panas daripada Lemon dan Herba (yang juga mengandung­i cili ajaib secara kebetulan) tetapi lebih ringan daripada rasa lunaknya.

Ia sesuai untuk mereka yang menyukai makanan lebih rasa tetapi tidak terlalu pedas dan membawa satu dimensi baharu ke pelbagai rasa ayam Nando.

“Kami mahu memberi peminat kami satu rasa yang ajaib musim ini dengan ayam panggang PERi PERi dan bagaimana Smoky PERiPERi ini wujud.

“Selama bertahun-tahun kami telah melabur dalam resipi yang berbeza untuk mencari rasa istimewa yang akan memberi peminat kami sesuatu yang baharu yang dapat mereka nikmati dan kami memutuskan untuk mencuba dengan Smoky PERi-PERi.

“Ia memberikan gabungan rasa yang menarik dan unik dan keunikan Nando pada masa yang sama,” kata Stephen Chew, Ketua Pegawai Eksekutif Nando’s Malaysia.

Justeru katanya, nikmatilah pengalaman Smoky PERiPERi yang baharu dan mempesonak­an pada semua yang anda boleh sebelum ia hilang.

“Cara paling baik ialah dengan meraikan musim perayaan dengan pinggan Smoky PERi-PERi untuk empat orang dengan hanya RM99,” katanya.

Ia termasuk seekor ayam dengan empat sisi lazat, empat minuman ringan yang tidak berkesudah­an dan serba baharu kek karamel.

Pada musim perayaan ini, Nando di Kota Kinabalu menjemput anda untuk berkongsi semangat Krismas dengan Sabah Autism Society. “Letakkan pemberian kecil pada 31 Disember 2018 di salah satu premis di Nando’s 1Borneo, Nando’s Imago atau Nando’s Oceanus Waterfront dan terima satu 1/4 ayam Nando’s dengan baucer beras Mediterran­ean sebagai tanda penghargaa­n kami!

“Kami memberi tumpuan bukan sahaja kepada ayam panggang yang sempurna, tetapi pada rasa serta komuniti, Nando sentiasa menghadapi cabaran untuk meningkatk­an pengalaman makanan mereka ke dimensi lain dan memberikan kembali kepada masyarakat.

“Dengan inspirasi daripada budaya yang berbeza di seluruh dunia, Nando bercitacit­a untuk mengumpul dan meletakkan yang terbaik di atas pinggan untuk yang terbaik,” kata Stephen.

 ??  ?? SMOKY PERi-PERi Nando’s.
SMOKY PERi-PERi Nando’s.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia